plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۱۸۷۴۱

تلاش مدیریت کاشی اصفهان برای رونق تولید و پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع کاشی اصفهان با تأکید بر تلاش مستمر برای حل مشکلات تولید، از پرداخت بخشی از معوقات و مطالبات کارگران و برنامه ریزی برای احیای اعتبار این کارخانه خبر داد.
تلاش مدیریت کاشی اصفهان برای رونق تولید و پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از  روابط عمومی صنایع کاشی اصفهان، بخشی از مطالبات کارگری این شرکت در دوره مدیریت فعلی پرداخت شده است.

 رئیس هیئت مدیره صنایع کاشی اصفهان دیروز با اعلام این خبر اظهار داشت : از زمان ورود اینجانب اواخر تیرماه سال گذشته به عنوان سرمایه گذار و رئیس هیئت مدیره شرکت تا کنون ۱۸ ماه حقوق، مزایا و عیدی کارگران محترم به میزان ۳۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مهندس محمد حسین شهسواری افزود: در تیرماه سال گذشته تعداد کارگران شرکت کاشی اصفهان ۳۴۳ نفر بود در حالی که هم اکنون ۴۴۰ نفر در این شرکت مشغول به کارند.

وی در این خصوص اضافه کرد: باتوجه به فراز و نشیب هایی که شرکت در چند سال گذشته داشت، حدود ۱۰۰ نیروی جدید از شهرستان نجف آباد جذب بازار کار شدند.

شهسواری با اشاره به میزان کیفیت تولیدات شرکت تصریح کرد: با استخدام نیروهای توانمند جدید و بهبود شرایط تولید، کیفیت محصولات شرکت نیز به طور چشمگیری افزایش یافت.

وی با اعلام این خبر که با برخی از کارکنان محترم بازنشسته نیز تسویه حساب شده است، اظهار داشت: با ۱۲۲ نفر از بازنشستگان نیز تسویه حساب کردیم و این عزیزان بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

پرداخت ۴ درصد مطالبات سخت و زیان آور نیز از دیگر موضوعاتی بود که رئیس هیئت مدیره صنایع کاشی اصفهان به آن اشاره و عنوان کرد: در سال‌های گذشته این مورد از سوی خود کارگران پرداخت می‌شد در حالی که این یک سال مبلغ ۴ درصد مشاغل سخت و زیان آور ۹ نفر از کارگران زحمتکش پرداخت شده و این مورد در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

شهسواری با اعلام تسویه حساب مطالبات ریاست اسبق شورای کارگری کاشی اصفهان تصریح کرد: مدیریت شرکت آمادگی دارد تا مطالبات سایر کارگران محترم را نیز به طور اقساط پرداخت نماید که در این مورد نیز باید گفت تاکنون بیش از ۲۰ نفر مراجعه و نسبت به انجام مراحل اداری مطالبات خود اقدام کرده‌اند و پرداخت اولین قسط برخی از آنان نیز انجام شده است.

گفتنی است؛ شرکت صنایع کاشی اصفهان، کارخانه مهم تولیدکننده کاشی دیواری در نجف آبادِ اصفهان است که سال ۱۳۵۴ به بهره‌برداری رسیده و تا سال هشتاد و سه با رونق تولید فروش واشتغال مواجه بود، اما باتوجه به واگذاری این مجموعه به افراد غیر متخصص، در سالیان اخیر با فراز و فرود و بحران‌های شدید تولید، اخراج کارگران، پرداخت نشدن حقوق پرسنل ونیرو‌های فعال کارگری، عدم پرداخت هزینه‌های بیمه، انشعابات مواجه شده است و بارها باعث تجمع اعتراضی کارگران در مقابل کارخانه، فرمانداری و استانداری گردیده است.

مدیریت فعلی کارخانه اعلام کرده که با تلاش شبانه روزی در دو جبهه «رونق تولید» و «حل مشکلات کارگران و بازنشستگان» در صدد است بار دیگر اعتبار این واحد مهم تولیدی را احیاء کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : روابط عمومی کاشی اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما