plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۱۸۶۲۲

نماد پرستار در یکی از چهارراه های اصفهان نصب شد

نماد پرستار برای پاسداشت تلاش‌های کادر درمان و پرستاری و به‌منظور تقدیر از این قشر زحمتکش در چهارراه پرستار اصفهان واقع در منطقه پنج این کلانشهر نصب شد.
نماد پرستار در یکی از چهارراه های اصفهان نصب شد
به گزارش ایصال نیوز، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه در این باره گفت: این نماد از جنس سنگ ساخته شده است و ارتفاع آن با پایه به پنج متر می‌رسد.

حسن موذنی افزود: این هنر شهری در خیابان حکیم نظامی و چهارراه پرستار واقع در منطقه پنج شهرداری اصفهان نصب و رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان یادآورشد: پیش از این نیز نمادهایی در تقدیر و تکریم قشر معلم، آتش‌نشان و کارگر در اصفهان ساخته و نصب شده است.

وی اضافه کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با استفاده از ابزارهایی همچون طراحی فضاهای عمومی شهر، ارتقای کیفی محلات، نمادهای حجمی، نقش برجسته، نورپردازی طرح‌های شهری و اماکن تاریخی، طراحی های نوین مبلمان شهری، مهندسی نصب اِلمان های شهری و اجرای آبنما و آبنماد در جهت ایجاد بسترهای نشاط عمومی و آرامش خاطر شهروندان و مشارکت هرچه بیشتر آن تلاش می کند.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و سومین شهر پر جمعیت کشور به شمار می‌آید. این شهر دارای ۱۵ منطقه شهرداری است و با توجه به ظرفیت‌های موجود بویژه در عرصه میراث فرهنگی و تاریخی به پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما