plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۸۵۶۳

تعلیق بازی جنجالی برزیل-آرژانتین با ورود پلیس فدرال به زمین فوتبال!

در جنجالی ترین بازی تاریخ برزیل- آرژانتین روز یکشنبه با ورود پلیس فدرال به زمین مسابقه برای دستگیری چند بازیکن آرژانتینی، این دیدار مهم انتخابی جام جهانی لغو شد.
تعلیق بازی جنجالی برزیل-آرژانتین با ورود پلیس فدرال به زمین فوتبال!
به گزارش ایصال نیوز، در اتفاقی عجیب، جنجالی و دور از ذهن بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل حضور دخالت پلیس برزیل برای دستگیری چند بازیکن آرژانتینی در دقیقه ۵ به حالت تعلیق درآمد.

در حالیکه تنها دقایقی از مسابقه دو تیم برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی گذشته بود، بازیکنان البی سلسته تصمیم به ترک میدان گرفتند.

البته بازی از همان ابتدا بسیار خشن دنبال شد و نیمار نیز مطابق انتظار در متن درگیری ها قرار داشت. اما در ادامه به نظر می رسید لب خط درگیری بین کادر فنی دو تیم و عوامل کنار زمین و البته با نقش آفرینی بازیکنانی چون نیکلاس اوتامندی ایجاد شده و در ادامه بازیکنان آلبی سلسته در تصمیمی غیرمنتظره زمین را ترک کرده و راهی رختکن شدند.

در دقیقه پنج، پلیس فدرال برزیل وارد زمین شد و بازی را متوقف کردند تا چهار بازیکن آرژانتینی را که برای ورود به این کشور دروغ گفته بودند را بازداشت کنند.

جیووانی لوسلسو و کریستین رومرو، دو بازیکن تاتنهام، به همراه امیلیانو مارتینز و امیلیانو بوئندیا، چهار بازیکنیی هستند که مراکب این کار شده اند و حالا این بازی طبق درخواست وزارت بهداشت برزیل متوقف شده است. آنها متهم هستند که وقتی روز جمعه در آستانه دیدار مهم آرژانتین برابر برزیل در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به سائوپائولو وارد شدند، در مدارک رسمی اعلام نکردند که در 14 روز گذشته در انگلیس حضور داشته‌اند.

این بازیکنان علیرغم حضور در زمین یا روی نیمکت در بازی باشگاهی هفته گذشته لیگ برتر، نامی از انگلیس نبرده و تنها آرژانتین و ونزوئلا را در مدارک رسمی به ثبت رسانده‌اند.
در نهایت و با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، لغو بازی برزیل و آرژانتین اعلام شد. به زودی کمیته انضباطی فیفا بر اساس گزارش داور و ناظر در مورد سرنوشت این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما