plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۸۲۳۶
به همت خانه مطبوعات استان اصفهان

«پویش فرهنگی رسانه و مردم» در اصفهان برگزار شد

مشارکت فعال اصحاب رسانه برای گسترش فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی
مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با اشاره به همه‌گیری کرونا و افزایش آمار ابتلاء و مرگ و میر هموطنان، راه‌اندازی و برگزاری «پویش فرهنگی رسانه و مردم» در اصفهان و حضور مؤثر اصحاب رسانه در میان مردم در جهت گسترش فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی را موفقیت آمیز دانستند.
«پویش فرهنگی رسانه و مردم» در اصفهان برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، «پویش فرهنگی رسانه و مردم» از عصر روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه با استقبال پرشور اصحاب رسانه استان اصفهان برگزار شد.

این پویش به همت و ابتکار خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان و از استانداری اصفهان آغاز شد و سه اکیپ از اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور در نقاط مختلف شهر به مردم در خصوص رعایت موارد بهداشتی و اطلاع‌رسانی در خصوص خطرات بیماری کرونا مواردی را گوشزد کردند.

* استاندار اصفهان: نیاز است در زمینه مبارزه با کرونا همگی به صورت جدی‌تر وارد شویم

در آیین آغاز پویش که در استانداری اصفهان برگزار شد، عباس رضایی، استاندار اصفهان اظهار داشت: از اصحاب رسانه استان اصفهان که علاوه بر انجام رسالت‌های خبری خود، در انجام مسؤولیت‌های اجتماعی نیز نقش بسیار پررنگی دارند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز یک پویش با همت خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار می‌شود که به طور قطع می‌تواند آثار مثبتی در جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ایفا کند، نیاز است در زمینه مبارزه با کرونا همگی به صورت جدی‌تر وارد شویم و از تمامی نیروها و امکانات برای کنترل شرایط بهره گرفته شود.

رضایی عنوان کرد: دشمنان این مرزو بوم تلاش داشتند با ایجاد دو قطبی «نان» و «جان»، شرایط مدیریت بیماری در کشور را دچار مشکلاتی کنند که با هوشیاری مردم در اهداف خود موفق نبودند، البته فراگیری بیماری کرونا باعث شد بسیاری از هموطنان و عزیزان خود را به خاطر این بیماری از دست بدهیم که بسیار ناراحت‌کننده است.

استاندار اصفهان با تشکر از مدیر و هیأت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برای برگزاری این پویش گفت: امید است با رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی شاهد کنترل این بیماری باشیم و شرایط به گونه‌ای باشد که زندگی مردم دچار خلل و آسیب نشود.

* نقش اصحاب رسانه در کنترل کرونا تأثیرگذار است
حیدر قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در ادامه این مراسم بیان کرد: از اصحاب رسانه استان اصفهان که همواره در کمک به مدافعان سلامت پیشقدم هستند تشکر و قدردانی می‌کنم، به طور قطع نقش اصحاب رسانه در کنترل شرایط کرونا و بهبود وضعیت، بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان قصد داشتند با ایجاد دو قطبی در جامعه باعث ایجاد شرایط نامناسبی شوند، این اصحاب رسانه و خبرنگاران بودند که با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و حضور در میدان مبارزه با کرونا به آگاهی‌بخشی به عموم مردم کمک کردند.

قاسمی افزود: در زمینه مبارزه با کرونا سوابق خوبی در گذشته داریم، برای نمونه همکاری مثال‌زدنی مردم در تعطیلات نوروزی و به خصوص ۱۳ فروردین در آن مقطع باعث شد کرونا کنترل شود و آمار مرگ و میر نیز کاهش یابد، اکنون نیز نیاز به یک همدلی و همراهی عمومی برای کنترل هرچه سریع‌تر شیوع این بیماری است و امید است مردم نیز بیشتر همراهی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از درس‌های بزرگ عاشورا و کربلا است و در این زمینه با فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت موارد بهداشتی و حفظ جان انسان‌ها می‌توان در جهت این اهداف مقدس قدم برداشت.

وی با تشکر از خانه مطبوعات و خبرنگاران استان و هیأت مدیره خانه گفت: از نماینده خانه مطبوعات و خبرنگاران استان هم برای شرکت در جلسات ستاد کرونای استان دعوت می‌کنیم تا موارد در حضور مسؤولان استان عنوان و بررسی شود تا به نتایج مناسب‌تری دست پیدا کنیم.

* اصحاب رسانه چهره به چهره مردم را به رعایت موارد بهداشتی دعوت می‌کنند
منصور گلناری، مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: با توجه به همه‌گیری کرونا و افزایش آمار مرگ و میر هموطنان، تصمیم گرفتیم یک پویش فرهنگی راه‌اندازی شود تا اصحاب رسانه با حضور در میان مردم بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کنند و علاوه بر تلاش‌هایی که در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در رسانه‌ها انجام می‌دهند، به صورت چهره به چهره نیز مردم را به رعایت موارد بهداشتی دعوت کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، طی ۴۸ ساعت برنامه‌ریزی لازم برای برپایی پویش انجام شد و اکنون شاهد حضور پرشور همکاران رسانه‌ای در این پویش هستیم و امیدواریم این پویش تأثیر مناسبی در کنترل بیماری کرونا داشته باشد.

* اصحاب رسانه همواره کمک‌رسان مدافعان و نظام سلامت هستند
آرش نجیمی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این مراسم گفت: شاهد گسترش بیماری کرونا هستیم و لازم است در این شرایط رعایت موارد بهداشتی بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: اصحاب رسانه همواره کمک‌رسان مدافعان و نظام سلامت هستند و این بار نیز با راه‌اندازی این پویش تلاش دارند در جهت کمک به افزایش سلامت مردم قدمی محکم بردارند که جای تشکر دارد، خانه مطبوعات استان اقدامی مناسب در این بخش برنامه‌ریزی کرد که جای تقدیر دارد.

عباس میرزایی‌نیا، مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان نیز در مراسم آغاز پویش با تقدیر از تمامی اصحاب رسانه بیان کرد: از خبرنگاران که در تمام ایام کرونا در کنار مردم و مسؤولان تلاش کردند در جهت مبارزه با این ویروس منحوس قدم بردارند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: پویشی که به همت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان آغاز شد قدمی ارزشمند در ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی است و امیدواریم این چنین برنامه‌هایی با قدرت و جدیت ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما