plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۸۰۷۴
با حضور حجة الاسلام حسناتی، مهندس راعی و جمعی از مسئولان شهرستان

آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد برگزار شد

معرفی سرهنگ گوهری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد
آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با حضور مسئولین شهرستان نجف آباد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. سرهنگ میثم گوهری آرانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد معرفی شد.
آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، صبح روز سه شنبه ۱۹ جلسه تکریم سرهنگ باباکلانی و معارفه سرهنگ گوهری فرمانده انتظامی جدید شهرستان نجف آباد در محل سالن خارون و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.
در این مراسم از زحمات و خدمات سرهنگ محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تقدیر شد.

سرهنگ باباکلانی بعد از ۳۰ سال خدمت در مسئولیت های خطیر نیروی انتظامی استان اصفهان مرداد ماه ۱۴۰۰ بازنشسته شد.

 باباکلانی در این مراسم ضمن سلام و درود برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و شهدا بیان کرد: هر کاری که انجام دادیم وظیفه ما بوده و مردم، مرا بابت کاستی ها ببخشید.

وی با تشکر از مسئولین شهرستان از دادستان تشکر ویژه ای انجام داد و گفت: ایشان بدون وقفه و در مأموریت های مختلف در کنار نیروی انتظامی بود و در مأموریت های مشکل و سخت اگر جلوتر از نیروی انتظامی نبودند درکنار و همراه نیروی انتظامی بود و امیدوارم که این همکاری در آینده نیز ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ باباکلانی گفت: نعمت های خدا را باید تشکر کرد و مخصوصا نعمت مدیران خوب که قدرت را دارد که امکانات خدادادی را در راستای رشد و رسیدن به خدا به کار میبرد. از خدا می خواهیم همه مدیران، الهی فکر کنند و الهی زندگی کنند. تشکیلات و حکومت در اسلام هدف نیست بلکه وسیله خدمت است. از سید الشهدا نقل شده خدایا تو که میدانی ما دنبال قدرت و سلطنت طلبی و ذخایر دنیایی نیستیم بلکه برای اینکه پرچم های به زمین افتاده دین را برافروزیم و برای اصلاح جامعه و از بین بردن فساد قیام کردیم برای امنیت بخشیدن به بندگان مظلوم و اجرای حدود تعطیل شده دین.

وی افزود: دامنه فعالیت های پلیس بسیار زیاد است و در همه جا برای امنیت و سلامت حضور دارد. پلیس در ایجاد سلامت روان جامعه و ایجاد وحشت برای کسانی که قصد برهم زدن سلامت روان جامعه را دارند نقش دارد.

مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد نیز در این مراسم بیان کرد:به نوبه خود و تمامی شورای اداری از زحمات سرهنگ باباکلانی تشکر می کنم. امیدوارم از تجربیات ایشان در آینده نیز بهره‌مند باشیم. علاوه بر نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت، افزایش آگاهی مردم نقش اساسی دارد.

فرماندار افزود: یکی از پیام های عاشورا پیام رعایت حق الناس است که امام حسین علیه السلام  در اهمیت آن، در شب عاشورا به یاران خود گفت هرکسی حق الناس بر گردن دارد برگردد و ادا کند. اخلاق مداری در نیروی انتظامی بسیار مهم است و تکریم ارباب رجوع نقش موثری در رفتارهای ارباب رجوع ها دارد. شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم نکنیم و تک‌تک دستگاه ها در ایجاد امنیت موثر هستند.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات سرهنگ محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تقدیر شد و سرهنگ میثم گوهری آرانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد معرفی شد.

گفتنی است، سرهنگ گوهری، پیش از این، فرمانده انتظامی قروه  کردستان را عهده دار بوده  است.

//منبع: نجف آباد نگار

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما