plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۸۰۳۶
در روز خبرنگار

پروانه انتشار ماهنامه اقتصادی، سیاسی «نهضت» ابلاغ شد

اولین شماره نهضت، شهریورماه منتشر می شود
پروانه انتشار ماهنامه اقتصادی، سیاسی «نهضت» به شماره ثبت 88275 به مدیرمسئولی مصطفی امینی، پس از صدور و در آستانه 17 مرداد 1400-روز خبرنگار- ، به وی ابلاغ شد.
عکس تزئینی ست
عکس تزئینی ست
به گزارش ایصال نیوز، پس از طی فرآیند تأیید هیأت نظارت بر مطبوعات و صدور پروانه انتشار رسانه غیربرخط «نهضت»، در آستانۀ روز خبرنگار، پروانه انتشار این ماهنامه اقتصادی، سیاسی به شماره ثبت 88275 ، از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی کل کشور به آقای مصطفی امینی ابلاغ شد.

امینی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز «نهضت»، که خود دانش آموخته روزنامه نگاری و جامعه شناسی است و پیشتر نیز با انتشار پایگاه خبری «ایصال نیوز» تجربه مدیریتی حوزه مطبوعات خود را آغاز کرده است، با بیان اینکه «نهضت» ضمن احترام و مجال به آراء متکثر حوزه اقتصاد و حوزه سیاست، با تمرکز بر آراء سیاسی، اقتصادی این روزنامه نگار منتشر خواهد شد و جهت گیری خاصی را دنبال می کند، اظهار کرد: مشروح آنچه که در نهضت دنبال خواهد شد در سرمقاله اولین شماره این ماهنامه اقتصادی - سیاسی، منتشر می شود. 

گفتنی ست دفتر مرکزی ماهنامه اقتصادی - سیاسی نهضت، تهران و گستره انتشار این رسانه غیربرخط سراسری است. بنا به گفتۀ صاحب امتیاز این رسانه، قرار است اولین شماره این ماهنامه، در شهریورماه عرضه شود.     

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما