کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در روز خبرنگار

پروانه انتشار ماهنامه اقتصادی، سیاسی «نهضت» ابلاغ شد

اولین شماره نهضت، شهریورماه منتشر می شود

17 مرداد 1400 ساعت 9:54

پروانه انتشار ماهنامه اقتصادی، سیاسی «نهضت» به شماره ثبت 88275 به مدیرمسئولی مصطفی امینی، پس از صدور و در آستانه 17 مرداد 1400-روز خبرنگار- ، به وی ابلاغ شد.


به گزارش ایصال نیوز، پس از طی فرآیند تأیید هیأت نظارت بر مطبوعات و صدور پروانه انتشار رسانه غیربرخط «نهضت»، در آستانۀ روز خبرنگار، پروانه انتشار این ماهنامه اقتصادی، سیاسی به شماره ثبت 88275 ، از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی کل کشور به آقای مصطفی امینی ابلاغ شد.

امینی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز «نهضت»، که خود دانش آموخته روزنامه نگاری و جامعه شناسی است و پیشتر نیز با انتشار پایگاه خبری «ایصال نیوز» تجربه مدیریتی حوزه مطبوعات خود را آغاز کرده است، با بیان اینکه «نهضت» ضمن احترام و مجال به آراء متکثر حوزه اقتصاد و حوزه سیاست، با تمرکز بر آراء سیاسی، اقتصادی این روزنامه نگار منتشر خواهد شد و جهت گیری خاصی را دنبال می کند، اظهار کرد: مشروح آنچه که در نهضت دنبال خواهد شد در سرمقاله اولین شماره این ماهنامه اقتصادی - سیاسی، منتشر می شود. 

گفتنی ست دفتر مرکزی ماهنامه اقتصادی - سیاسی نهضت، تهران و گستره انتشار این رسانه غیربرخط سراسری است. بنا به گفتۀ صاحب امتیاز این رسانه، قرار است اولین شماره این ماهنامه، در شهریورماه عرضه شود.     

انتهای پیام/*


کد مطلب: 18036

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/18036/پروانه-انتشار-ماهنامه-اقتصادی-سیاسی-نهضت-ابلاغ

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir