plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۱۷۷۱۶
در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی

روحانی: مردم بخاطر مشکلات ناشی از خشکسالی و کم آبی هرچقدر ناراحت باشند حق دارند

لحظه ای نیست که دولت به فکر مردم نباشد
رئیس جمهور با بیان اینکه به‌دلیل کاهش 52 درصدی بارش در سال جاری و خشکسالی بی سابقه 50 سال اخیر در کشور در شرایط بسیار سختی قرار داریم، گفت: متاسفانه بدلیل خشکسالی و کاهش بارش ها مردم عزیز خوزستان و برخی از دیگر استان های کشور با مشکل آب مواجه هستند و هرچقدر بخاطر این مشکلات ناراحت باشند، حق دارند.
روحانی: مردم بخاطر مشکلات ناشی از خشکسالی و کم آبی هرچقدر ناراحت باشند حق دارند
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی در هشتاد و دومین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، با بیان اینکه در زمینه کشاورزی معیارهای خوبی برای عرضه به مردم عزیز کشور داریم، گفت: مدیران حوزه کشاورزی در این دولت و طی 8 سال گذشته خدمات ارزشمندی انجام داده اند و در این مدت تلاش های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی انجام شده است.

دکتر روحانی با اشاره به دستیابی به خودکفایی در تولید برخی از محصولات مهم کشاورزی همچون گندم ، برنج ، روغن و شکر، طی این سال ها، گفت: اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد و دچار خشکسالی نشویم با اقدامات زیرساختی و توسعه ای انجام شده، در محصولات غذایی و کشاورزی خودکفا هستیم اما در شرایط خشکسالی نمی توانیم خودکفا باشیم به این دلیل که بخش زیادی از زراعت ما به صورت دیم و کاملا متکی به باران کافی و بموقع است.

رئیس جمهور با بیان اینکه بدلیل کاهش 52 درصدی بارش در سال جاری و خشکسالی بی سابقه 50 سال اخیر در کشور در شرایط بسیار سختی قرار داریم، گفت: متاسفانه بدلیل خشکسالی و کاهش بارش ها مردم عزیز خوزستان و برخی از دیگر استان های کشور با مشکل آب مواجه هستند و هرچقدر بخاطر این مشکلات ناراحت باشند، حق دارند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه لحظه ای نیست که دولت به فکر مردم و حل مشکلات آنان نباشد، گفت: با همه توان و تا ساعت آخر در خدمت مردم هستیم و خود را مسئول در قبال مردم می دانیم.

این خبر تکمیل می شود...
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما