plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۷۶۳۸

افتتاح بیمارستان ویژه کرونا در زاهدان توسط ارتش اصفهان

طرح آب لوله‌کشی برای ۱۷ روستا
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا با همت ارتش اصفهان چهارشنبه در زاهدان بهره برداری خواهد شد و آماده پذیرش بیماران است.
افتتاح بیمارستان ویژه کرونا در زاهدان توسط ارتش اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ خلبان ولی رحمانی با بیان اینکه پس از دستور فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده ولایی نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات احداث بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان آغاز شد، اظهار داشت: بهره برداری از این بیمارستان به مرحله پایانی رسیده و چهارشنبه با حضور فرمانده نزاجا و مقامات استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ارتش اصفهان تا قبل از این احداث بیمارستانهای صحرایی اصفهان و تهران را انجام داده است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گردو خاک و گرمای شدید، نوع سازه را کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب کرده که در مقابل سرما و گرما و بادهای شدید، عایق و در مقابل زلزله ایمن است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اضافه کرد: این بیمارستان ۶۰ تخت خوابه با تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی تجهیز شده و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ تخت خواب را نیز دارد. وی گفت : فرمانده میدانی همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان ،فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز گوش به فرمان امیر سرتیپ کیومرث حیدری ،آماده است همه ظرفیت هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در منطقه سیستان و بلوچستان پای کار نگهدارد.

سرهنگ خلبان رحمانی غیرت و نجابت مردم شریف سیستان و بلوچستان را ستود و گفت: در مقابل این مردم شریف و بزرگ لحظه ای از کار خسته نخواهد شد و او و همکارانش به خدمت به مردم سیستان و بلوچستان افتخار می کنند.

* اجرای طرح آب لوله کشی توسط ارتش اصفهان
در ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان وی از احداث دو بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل اشاره کرد و گفت: عملیات احداث بیمارستانهای خاش و زابل با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صدها هزار بسته آب معدنی،عملیات لوله کشی آب ۱۷ روستا را نیروی زمینی ارتش به عهده گرفته که به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما