plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۱۷۵۸۰

سایپا 0- 2 استقلال؛ جشن آسیایی آبی ها قبل از دربی

استقلال در یک بازی برتر و با غلبه بر سایپا، رتبه سومی خود را قطعی کرد تا فرهاد مجیدی سهمیه آسیایی فصل بعد را تصاحب کند. پرسپولیس با پیروزی بر آلومینیوم صدر جدول را حفظ کرد و سپاهان با چهار گل صنعت نفت را شکست داد.
سایپا 0- 2 استقلال؛ جشن آسیایی آبی ها قبل از دربی
به گزارش ایصال نیوز، استقلال در اولین دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، شامگاه  شنبه در استادیوم قوامین یا دستگردی به مصاف میزبان خود سایپا رفت و در دیداری کاملا برتر، موفق شد با 2 گل ارسلان مطهری از سد حریف خود عبور کند و رتبه سومی اش را قطعی کند.

در این بازی آبی پوشان که مالکیت بیشتر بازی را در اختیار داشتند، حملات جدی تری را به روی دروازه حریف خلق کردند و در نیمه نخست نیز دو صحنه مشکوک درون محوطه جریمه خودروسازان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در نیمه دوم آبی پوشان یک بار توسط قایدی تیر دروازه سایپا را به لرزه درآوردند تا اینکه روی حرکت باشوی کوچک صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ارسلان مطهری آن را وارد دروازه ملکی کرد و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه نیز شاگردان مجیدی روی شوت پرقدرت مطهری به گل دوم رسیدند تا ضمن انتقام باخت در بازی رفت، با کسب سه امتیاز مهم، رتبه سومی خود را قطعی کرده و به سهمیه آسیایی دست پیدا کنند.

در دیگر دیدار حساس روز شنبه، که برای استقلال نیز اهمیت داشت، تراکتور و گل گهر برای حضور در کورس سهمیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد دراماتیک یک بر صفر تراکتور همراه شد و این نتیجه خیال استقلال را از کسب سهمیه آسیا را راحت کرد.  

همچنین دیشب سرخ‌پوشان پایتخت با جبران باخت دور رفت مقابل آلومینیوم با دو گل و کسب سه امتیاز، صدر جدول را حفظ کردند.

در چهارمین بازی مهم این هفته نیز شاگردان محرم نوید کیا در یک بازی خانگی موفق شدند با چهار گل صنعت نفت را شکست دهند و همچنان مدعی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما