plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۷۵۳۶

حساب بانکی دلالان بزرگ مسدود شد

حساب دلالان بزرگ مسدود شد. برگشت صف برای خرید دلار سهمیه ای چه پیامی دارد؟ معامله گران چه پیش بینی از قیمت دلار دارند.
حساب بانکی دلالان بزرگ مسدود شد
به گزارش ایصال نیوز، اقتصادنیوز در ادامه این مطلب نوشت: در گرمای کلافه کننده تابستان، بازار ارز اگرچه به لحاظ معاملاتی سرد بود، اما به جهت خبری روز داغی را پشت سر گذاشت.

مهمترین خبر که در روز چهارشنبه مورد توجه بازار بود، مسدود شدن حساب گروهی از معامله‌گران بزرگ بود. این افراد هفته‌های گذشته فروش‌های سنگینی داشتند و در یکی دو روز اخیر متوجه شدند حساب‌هایی که به آن پول واریز شده، از طرف بانک‌ها مسدود شده و در ادامه، این انسداد به حساب اصلی آنان رسیده است.

این اتفاق که ظاهرا در بازار ارز سابقه داشته گمانه های زیادی را به وجود آورد و برخی از معامله گران از آن به عنوان «تو نهادهای نظارتی» یاد می کردند.

بر اساس حرف های معامله گران برخی افراد با مراجعه به بازار ارز و خرید های سنگین ها از معامله گران وجه پرداختی را به حساب های متعدد واریز می کنند اما پس از این معامله بزرگ و به فاصله یک یا دو هفته حساب فروشندگان ارز از طرف بانک بلوکه می شود.

به گفته معامله گران خریداران ارزی که موجب بلوکه شدن حساب معامله گران شده اند به قدر حرفه ای و کارکشته بوده اند که با وجود تکراری بودن الگو از طرف معامله گران شناسایی نشده اند.

در واقع هر بار یک خریدار وارد بازار می شود و با الگوی خرید بزرگ معامله‌گرانی که به صورت غیر رسمی خرید و فروش کلان انجام میدهند، را شناسایی می کند.

آخرین بار این اتفاق در هفته گذشته رخ داده و به فاصله هفت روز حساب فروشندگان در این معاماملات بزرگ بسته شده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما