plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : ۱۷۳۹۳

حماس: امارات اصرار به ارتکاب اشتباه عادی‌سازی روابط با اسرائیل دارد

جنبش حماس افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را نشان‌دهنده اصرار دولت امارات به ارتکاب اشتباه عادی سازی روابط با اسرائیل دانست.
حماس: امارات اصرار به ارتکاب اشتباه عادی‌سازی روابط با اسرائیل دارد
به گزارش ایصال نیوز، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات واکنش نشان داد و گفت که افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی نشان دهنده پافشاری امارات بر اشتباهی است که با امضای توافق عادی سازی روابط با اسرائیل مرتکب آن شده است.

در این بیانیه آمده است: همزمانی افتتاح سفارت اسرائیل در امارات با عملیات تخریب محله سلوان شهر قدس اشغالی تأکید بر چیزی است که ما همیشه درباره آن هشدار داده و گفتیم که توافق عادی سازی روابط رژیم اشغالگر را به تشدید حملاتش علیه ملت ما و مقدسات آنها تشویق می‌کند.

از سوی دیگر، «طارق سلمی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات را خیانت به قدس و تحقیر اهالی این شهر دانست.

وی اظهار داشت: آنچه تحت عنوان سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شده است لانه جاسوسی و مکانی برای توطئه چینی علیه کشورها و ملت های منطقه ما است.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که روز سه شنبه به امارات سفر کرده است، سفارت اسرائیل در ابوظبی پایتخت امارات را افتتاح کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه وارد امارات شد تا اولین سفر رسمی یک وزیر عالی رتبه اسرائیلی به امارات از زمان امضای توافق عادی‌سازی روابط بین دو طرف در سپتامبر سال 2020 به انجام برسد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما