plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۷۲۶
روز اراده استقلال

استقلال ایران - الدحیل قطر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند

استقلال در شرایطی است که برای صعود، محکوم به برد در این دیدار است.
استقلال با فرهاد مجیدی و کادر فنی جدید خود، اولین بازی آسیایی خود را تجربه خواهد کرد و این بازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که با 4 امتیاز در رده سوم گروه جای دارد. فاصله 3 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول یعنی الدحیل باعث شده کار آبی‌پوشان برای صعود سخت باشد
استقلال ایران - الدحیل قطر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از سایت نود، استقلال ایران در شرایطی ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی به دیدار الدحیل قطر می‌رود که برای صعود محکوم به پیروزی در این دیدار است. استقلال با فرهاد مجیدی و کادر فنی جدید خود، اولین بازی آسیایی خود را تجربه خواهد کرد و این بازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.
استقلال با 4 امتیاز در رده سوم گروه جای دارد. فاصله 3 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول یعنی الدحیل باعث شده کار آبی‌پوشان برای صعود سخت باشد، ولی با این اوصاف باز هم سرنوشت راهیابی استقلال به دور حذفی همچنان از دستان این تیم خارج نشده است
اگرچه استقلال با پیروزی در 2 مسابقه باقیمانده می‌تواند به قرار گرفتن در جمع دو تیم بالای جدول امیدوار باشد، اما کسب 6 امتیاز در 2 بازی برای استقلال لازم ولی می‌تواند کافی نباشد و در صورتیکه در روز پایانی امتیاز این تیم با الدحیل برابر باشد نتیجه بازی رودرو تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد و با توجه به شکست سنگین 3 بر صفر استقلال مقابل الدحیل در روز نخست این تیم اگر می‌خواهد صعودش به اما و اگر نکشد باید تیم متمول قطری را باید حداقل با 3 گل شکست دهد.عدم پیروزی آبی‌پوشان در این بازی به معنای حذف زودهنگام این تیم از گروه مرگ مسابقات است.
الدحیل که تا دو فصل پیش با نام لخویا در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کرده برابر تیمهای ایرانی صاحب 6 برد 4 تساوی و 5 باخت شده است.استقلال نیز برابر تیمهای قطری 7 برد 7 تساوی و 4 شکست کسب کرده است. استقلال در این دیدار محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.خسرو حیدری، محسن کریمی و الله‌یار صیادمنش به خاطر مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما