plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۱۷۰۶۲

برد شیرین و پرگل ایران مقابل کامبوج

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و در پایان بازی بربار تیم ملی فوتبال کامبوج، این تیم را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد.
برد شیرین و پرگل ایران مقابل کامبوج
به گزارش ایصال نیوز، دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج در چارچوب انتخابی جام جهانی که در بحرین به میدان رفتند، در حالی با نتیجه 10 بر صفر به نفع ایران به پایان رسید که شاگردان اسکوچیچ نیمه اول را با نتیجه 4 بر صفر به نفع خود رقم زده بودند.

با این برد تیم ملی با آمادگی روحی و فنی کامل به دیدار آخر خود در مرحله اول انتخابی جام جهانی برابر عراق خواهد رفت.

تیم ملی ایران با این برد، ۱۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به عراق، به صدرجدول صعود کرد.

کامبوج هم با یک امتیاز از هشت بازی به کار خود در این مسابقات پایان داد.
در دیگر بازی این گروه، عراق و هنگ‌کنگ از ساعت ۲۱ در ورزشگاه المحرق بحرین به مصاف هم رفتند و عراق با یک گل پیروز میدان شد.

برای تیم ملی فوتبال ایران که از ساعت ۱۹ در بحرین به مصاف تیم ملی کامبوج رفته است، علیرضا جهانبخش (پنالتی ۱۶)، شجاع خلیل‌زاده (۲۲)، مهدی طارمی (۲۷)، روتانا سور (گل به خودی ۳۲)، میلاد محمدی (۵۸)، مرتضی پورعلی‌گنجی (۶۴)، کریم انصاری‌فرد (۷۷)، کاوه رضایی (۸۰ و ۸۴)، مهدی قایدی (۸۴) گلزنی کردند.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)، احمد نورالهی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی.

ترکیب کامبوج: کیو سوکسلا، کن چانسوپک، سوئی ویسال، تس سامباس، لیم پیسوت، سینگ چانتئا، کوچ سوکومپئاک، سوس سوهانا، کیو سوکپنگ، سور روتانا و چنگ منگ.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما