plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۶۹۴۸
لیگ ملت های 2021

والیبال ایران با چهارمین برد به رده ششم جدول صعود کرد

ایران 3 – 0 بلغارستان
تیم ملی والیبال ایران توانست با پیروزی 3-0 مقابل بلغارستان، هفته دوم لیگ ملت های 2021 را بدون شکست به پایان برساند.
والیبال ایران با چهارمین برد به رده ششم جدول صعود کرد
به گزارش ایصال نیوز، شاگردان آلکنو با سه بردی که قبل از بازی شنبه شب، برابر هلند، کانادا و ایتالیا کسب کرده بودند، تقریبا دو شکست ابتدایی برابر ژاپن و روسیه از یادمان رفته بود.

اما دیشب از ساعت 22 والیبالیست های ایرانی در شرایطی برابر بلغارستان قرار گرفتند که پیش از این از 7 رویارویی خود برابر این تیم اروپایی 4 برد و سه باخت را در کارنامه داشتند. بلغارها که دورانی جزو قدرت های والیبال جهان بودند، در لیگ ملت های 2021 عملکرد خوبی تا اینجا نداشتند و تنها برد خود را برابر تیم بدون برد استرالیا به دست آوردند.

بلغارستان که برای جدایی از انتهای جدول نیاز به کسب پیروزی داشت، برابر تیمی قرار گرفت که این روزها پر از انگیزه و قدرت است.

آلکنو که برای بازی شنبه شب، عبادی پور، غفور و شفیعی را از لیست 14 تیمش کنار گذاشته، دائما در طول بازی به شاگردانش گوشزد می کرد که نباید حریف را دست کم بگیرند؛ اتفاقی که به کسب چهارمین برد متوالی ختم شد.

ایران توانست بلغارستان را 3-0 شکست دهد تا با هت تریک در هفته دوم، تا رده ششم جدول صعود کند.

ایران در ابتدای بازی با بلغارستان با ترکیب متفاوتی نسبت به دو بازی قبلی به میدان رفت و با درخششی قابل تحسین توانستبه ترتیب زیر پیروزی خود را رقم بزند:
ست اول: ایران 25 - بلغارستان 20
ست دوم: ایران 33 - بلغارستان 31
ست سوم: 25 - بلغارستان 22

در نهایت ایران هر سه ست را به سود خود به پایان برد و شاگردان آلکنو با نتیجه 3-0 از سد بلغارستان عبور کردند. محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، میثم صالحی، رضا عابدینی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) در ترکیب اولیه ایران قرار داشتند و البته در ادامه سعید معروف و کاظمی نیز خوش درخشیدند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما