plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۱۰۱
در یک بازی زیبا و کاملا حرفه ای

تیم ملی والیبال ایران با اقتدار از سد ایتالیا گذشت

در نخستین دیدار از لیگ ملت های ۲۰۱۹ چین، ایران، ایتالیا را سه بر یک شکست داد
ایران در نخستین دیدار از لیگ ملت های ۲۰۱۹ برابر ایتالیا یکی از ریشه دار ترین تیم های والیبال جهان به میدان رفت. تیم ایران با اینکه بدون دیوار تدارکاتی پا به این مسابقات گذاشته بود؛ در اولین نمایش خود حرفه ای کار کرد و بسیار خوب ظاهر شد. تجربه سید محمد موسوی در مصاف با سرعتی های حریف کف وزنه امتیاز آوری را به سود ایران سنگین می کرد.
تیم ملی والیبال ایران با اقتدار از سد ایتالیا گذشت
به گزارش ایصال نیوز به نقل از فدراسیون والیبال ایران، تیم ملی والیبال ایران امروز در چین، در نخستین دیدار از لیگ ملت های ۲۰۱۹ برابر ایتالیا یکی از ریشه دار ترین تیم های والیبال جهان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵_ ۲۰، ۲۳_ ۲۵، ۲۳_ ۲۵ و و ۲۳_۲۵ به پیروزی رسید.
ترکیب تیم ایران را در شروع این دیدار سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، جواد معنوی نژاد و علی شفیعی به همراه حضرت پور( لیبرو) تشکیل می دادند. ایتالیا نیز با لباس لاجوردی و ترکیب جیانلی، بالاسو، آنتونوف، آنزانی، لاویا و گابریل نلی بازی را شروع کرد. . تعداد ۵۰ نفر از ایرانیان مقیم چین نیز همراه با مسئولان کنسولگری ایران از نزدیک بازی را مشاهده می کردند 
ایتالیایی ها که اصلا دوست نداشتند در این مسابقه شکست بخورند و در سه ست بازی فقط یک ست را برده بودند، می دانستند در ست چهارم بازی چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری کار را شروع کردند. با این حال سرویس های بی نقص فیاضی اجازه نداد حریف در دریافت اول هدفمند ظاهر شود. اسپک های چکشی میلاد عبادی پور دفاع نشدنی بود. سعید معروف در این ست جای خالی های همتای ایتالیایی اش ا جواب داد، ایران با اختلاف یک امتیاز حریف را تعقیب می کرد. کولاکوویچ با آرامش نظاره گر بازی بود و از عملکرد شاگردانش رضایت داشت.
ایران بدون دیوار تدارکاتی پا به این مسابقات گذاشته بود و در اولین نمایش خود خوب کار می کرد. تجربه سید محمد موسوی در مصاف با سرعتی های حریف کف وزنه امتیاز آوری را به سود ایران سنگین می کرد.
سرمربی ایتالیا که می خواست از آماج حملات ایران بکاهد تقاضای بازبینی تصاویر ویدیویی را می داد که البته امتیازی برای تیمش به همراه نداشت. وقت استراحت فنی دوم هم با اختلاف ۳ امتیاز به سود ایران تمام شد. ایران در ست چهارم با یک بازی کاملا حرفه ای با اختلاف ۴ امتیاز از حریف پیش بود و ایتالیا وقت استراحت می خواست. علی شفیعی به ندرت توپ از دست میداد و در حملا سرعتی می درخشید.
در نهایت، باریکنان ایران با ارایه یک بازی منطقی و فارغ از احساسات توانستند به خوبی شرایط مسابقه را مدیریت کنند و در نهایت با امتیاز 23-25 والیبالیستهای ایران توانستند برنده این دیدار باشند.
ایران فردا (شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ برابر چین میزبانی این هفته از لیگ ملت ها به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام/*
۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما