plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۶۸۹۰
در جمع احزاب سیاسی اصفهان

عباس رضایی: نقش احزاب در انتخابات، سازنده است

همه بر یک کشتی سوار شده‌ایم
استاندار اصفهان در جمع احزاب گفت: مشارکت احزاب از هر جناح و تفکر در نقش‌آفرینی انتخاباتی و انقلابی، بسیار موثر و سازنده است.
عباس رضایی: نقش احزاب در انتخابات، سازنده است
به گزارش ایصال نیوز، عباس رضایی دیروز چهارشنبه در جمع احزاب سیاسی استان اصفهان افزود: برغم نقش قابل ملاحظه احزاب در عرصه‌های انتخاباتی، ملاک ما مرُ قانون است.

وی تصریح کرد: احزاب قدیمی و شخصیت‌های سیاسی، همه باید در راه توسعه استان، اتحاد و انسجام داشته باشند.

استاندار اصفهان با تاکید براینکه در نقد عملکردها و ناکارآمدی‌ها باید رضای خدا، مصلحت نظام و خیر و صلاح جامعه در نظر گرفته شود، اظهار داشت: ما باید تزریق امید در جامعه را به عنوان امر به معروف وظیفه خود بدانیم و تزریق بذر ناامیدی را به عنوان یک منکر بشناسیم.

وی ایراد نقد سازنده حتی به شورای نگهبان را هم یک امر پذیرفته شده توصیف و اضافه کرد: در بیان نظرات باید نقد سازنده داشت و ما از گروه‌ها و احزاب مختلف در جهت ایجاد هماهنگی و همزبانی و در نهایت خروجی مفید برای استان انتظار همکاری داریم.

رضایی تصریح کرد: بخاطر بزرگ کردن برخی مسائل جناحی نباید عملی دور از شان مردم اصفهان مرتکب شد بلکه باید با نقد منصفانه به مسائل نگریست.

وی ادامه داد: ما از همه احزاب و چهره‌های متعهد، اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل برای حل مشکلات مردم استان و انتخاب افراد اصلح استفاده می کنیم.

رضایی یادآور شد: مشکلات کشور چیزی نیست که در مدت یکی دو سال بتوان آنها را حل کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان ساخت: بخشی از کوتاهی‌ها از دولت قبلی بوده و بخشی از مشکلات نیز به دولت بعدی منتقل می‌شود، لذا نباید انتخابات را عاری از مشکلات دانست.

وی با اشاره به مذاکرات وین و برجام و کارشکنی آمریکایی‌ها در این زمینه تاکید کرد: هر کس خود را مدعی و پیرو رهبری می‌داند باید از ایشان اطاعت کند بخصوص اینکه رهبری درباره مذاکرات برجام گفتند که همه تصمیمات را ایشان می‌گیرند.

استاندار اصفهان، حضور و وجود همه مردم در نظام را ضروری عنوان کرد و افزود: همه افراد اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا باید برای نظام تلاش کنند زیرا همه بر یک کشتی سوار شده‌ایم.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما