plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۱۶۸۱۸

دور پنجم مذاکرات وین در حال برگزاری است

نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین با بیان اینکه پنجمین دور مذاکرات برجامی با ایران در وین در حال انجام است، گفت: دور ششم هنوز پیش بینی نشده است.
دور پنجم مذاکرات وین در حال برگزاری است
میخائیل اولیانوف، نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین، گفت: دور جدیدی از مذاکرات برای بازگرداندن توافق هسته ای به شکل اولیه آن سه شنبه گذشته با نشست رسمی کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک آغاز شد. اولیانوف هدایت هیئت مذاکره کننده روسیه را بر عهده دارد.

اولیانوف در توییتر خود نوشت: "دور پنجم مذاکرات در مورد برجام در وین در حال انجام است. در حال حاضر، دور ششم برنامه ریزی نشده است. مذاکره کنندگان فکر می کنند این دور نهایی باشد".

از ابتدای آوریل، پایتخت اتریش میزبان جلسات منظم رو در رو کمیسیون توافق هسته ای و جلسات غیررسمی در قالب های مختلف بوده است. تا به امروز، سه کار گروه متخصص ایجاد شده است که دو گروه - در مورد لغو تحریم های ضد ایرانی ایالات متحده و موضوع هسته ای- به دنبال اقدامات مشخصی هستند که باید برای بازگرداندن کامل توافق هسته ای توسط تهران و واشنگتن برداشته شود. وظیفه گروه سوم توافق در مورد ترتیب این مراحل است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما