plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲
کد مطلب : ۱۶۶۲۲

استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید

استقلال 2 - 1 ذوب آهن
استقلال با برد برابر ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. به این ترتیب تیم های استقلال، ملوان بندر انزلی، خیبر خرم آباد، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، سپاهان، فولاد خوزستان و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی تلاش خواهند کرد.
استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید
به گزارش ایصال نیوز، شاگردان فرهاد مجیدی چهارشنبه شب، در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، با پیروزی در برابر ذوب آهن راهی مرحله بعد شدند.

در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن بود که در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی با ارائه یک بازی خوب و منطقی به خصوص در نیمه دوم، از سد حریف خود عبور کردند.

در این مسابقه ذوب آهن بازی را بهتر آغاز کرد و در نیمه اول چندین موقعیت نصف و نیمه را به روی دروازه آبی پوشان خلق کرد اما در راه رسیدن به گلزنی ناکام بود و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم استقلالی ها بازی را بهتر آغاز کرده و به گل رسیدند. حرکت خوب قایدی و توپ گیری او از مدافع ذوب آهن، اسماعیلی را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و او گل نخست را به ثمر رساند.

دقایقی بعد روی اشتباه حسینی در کنترل توپ، این بار ذوب آهن توسط بیدوف یک گل با استفاده از دروازه خالی به ثمر رساند و بازی به تساوی کشیده شد. اما پس از این گل استقلال خیلی زود به بازی برگشت و روی همکاری تیمی فوق العاده رضاوند، قایدی و اسماعیلی، به گل دوم رسید تا فرشید در بازگشت از مصدومیت با یک دبل حساس و به موقع، تیمش را راهی مرحله یک چهارم نهایی کند.

استقلال در ادامه چند فرصت خوب برای گلزنی داشت که به نتیجه نرسید تا بازی در نهایت با برتری دو بر یک آبی پوشان به پایان برسد.

شایان ذکر است، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران چهارشنبه با برگزار سه دیدار به پایان رسید تا چهره 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

آلومینیوم امشب با دو گل از سد تراکتور گذشت. استقلال دو بر یک ذوب آهن را شکست داد و فولاد هم با نتیجه ای مشابه موفق به شکست دادن قشقایی شیراز شد.

به این ترتیب تیم های استقلال، ملوان بندر انزلی، خیبر خرم آباد، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، سپاهان، فولاد خوزستان و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما