plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۶۴۴۳

استقلال تسلیم قدرت و تفکر ذوب آهن شد

استقلال 0 – 2 ذوب آهن
در شبی که سپاهان و پرسپولیس با تساوی در بازی بزرگ هفته بهترین فرصت کاهش اختلاف را در اختیار استقلال قرار داده بودند، شاگردان مجیدی مقابل ذوب آهن شکست خوردند.
استقلال تسلیم قدرت و تفکر ذوب آهن شد
به گزارش ایصال نیوز، در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که تساوی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان، این فرصت را در اختیار آبی پوشان قرار داده بود تا با پیروزی مقابل ذوب آهن انتهای جدولی، فاصله خود با صدر را کاهش دهند. اما در همان آغاز بازی این ذوب آهن بود که شوک بزرگی را به استقلال وارد کرد که تا پایان بازی نتوانست از آن خارج شود.

در دقیقه 6 ارسال حقدوست به روی دروازه با ضربه سر وحید محمدزاده همراه شد و ضربه این بازیکن در حالی که به نظر می رسید از سرعت کافی برخوردار نبود، در حالی وارد دروازه شد که مظاهری تنها نظاره گرد توپ بود.

در ادامه استقلالی ها نتوانستند از شوک گل دقایق اولیه خارج شوند و در نیمه نخست بجز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، فرصت خطرناکی را به روی دروازه خلق نکردند تا بازی در نیمه اول با یک گل به سود ذوبی ها به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم و با حضور ارسلان مطهری، قوای تهاجمی استقلال افزایش داد. آبی پوشان چندین و چند فرصت گلزنی را خلق کردند که شهاب گردان مانع بزرگی در برابر ارسلان مطهری بود.

ثانیه هایی پس از فرصت سوزی بزرگ مطهری، حقدوست با یک توپگیری در میانه میدان، روز خوبش را تکمیل کرد و با یک پاس خوب برای میلاد جهانی، فرصتی را برای این بازیکن مهیا کرد که شوت پشت محوطه جریمه این بازیکن وارد دروازه استقلال شد تا در میان شگفتی همگان، ذوب آهندر دقیقه 59 با  قدرت 2 بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه نیز شیخ دیاباته و ارسلان مطهری چندین فرصت خوب گلزنی را از دست دادند و شاگردان مجیدی در راه باز کردن دروازه ناکام بودند تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن به پایان برسد. استقلال با این شکست بدموقع، بهترین فرصت را برای کاهش فاصله با صدر از دست داد. فرصت بزرگی که شاید در پایان فصل باعث حسرت مجیدی و هواداران استقلال شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما