plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۱۶۵۰۸
گردان‌های ناصر صلاح الدین اعلام کردند

تهدید اسرائیل به جنگ زمینی در غزه با جهنمی از آتش مواجه خواهد شد

گردان‌های ناصر صلاح الدین در بیانیه‌ای اعلام کردند تهدیدهای دشمن برای انجام جنگ زمینی در نوار غزه تنها با آهن و آتش موجه خواهد شد.
تهدید اسرائیل به جنگ زمینی در غزه با جهنمی از آتش مواجه خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از آرتی عربی، گردانهای الناصر صلاح الدین، یکی از گردان های مقاومت در فلسطین، امروز (پنجشنبه) اعلام کرد تهدیدهای دشمن برای آغاز جنگ زمینی در نوار غزه فقط با آهن و آتش مواجه خواهد شد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین در بیانیه نظامی گفتند: تهدیدهای دشمن برای انجام جنگ زمینی در نوار غزه، تنها با آهن و آتش مواجه خواهد شد و غزه برای آنها قبرستانی خواهد بود و همانطور که وارد آن شوند آنجا را ترک نخواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: ورود به غزه کاری آسان نیست و اشغالگران باید کفن را برای سربازان خود آماده کنند و اسیران جنگی خود را نزد مقاومت افزایش دهد.

گردان های الناصر صلاح الدین تاکید کردند: مقاومتی که بینی دشمن را در تل آویو ، قدس و اللد به خاک مالید، به اسطوره ارتش تروریستی صهیونیستی پایان خواهد داد.

این سخنان درحالی مطرح شده است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش تعدادی از برنامه های عملیات زمینی علیه نوار غزه را آماده کرده است ، اما اجرای آن هنوز تصویب نشده است.

گفتنی است، سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز ساعتی قبل با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه مسجد‌الأقصی تأکید کرد که موشکباران تل‌آویو و دیمونا برای ما مثل آب خوردن است.وی با اشاره به شهادت شماری از فرماندهان مقاومت در نبرد شمشیر قدس گفت که هر موقع دشمن اقدام به تجاوز کند، به آن پاسخ خواهیم داد، و حملات موشکی عظیمی به دشمن انجام دادیم که کشورهای منطقه از زمان اشغال فلسطین تاکنون جرات نداشتند یک دهم آن را انجام دهند.

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای قسام گفت که این گروه با موشک عیاش 250 که برد آن بیشتر از 250 کیلومتر است و دارای قدرت ویرانگری بالایی است، فرودگاه رامون در جنوب فلسطین را هدف قرار داده است.

ابوعبیده افزود که هدف قراردادن فرودگاه رامون در چارچوب حمایت از مسجدالاقصی قرار دارد و بخشی از پاسخ ما به ترور فرماندهان مقاومت است.

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که تعداد شهدای ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی به ۸۳ مورد از جمله ۱۷ کودک و ۷ زن رسیده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : شفقنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما