plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۶۵۷۳

مناطق مسکونی غزه آماج حملات جنگنده‌های اسرائیلی

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه، با ازسرگیری حملات هوایی گسترده خود علیه نوار غزه مدعی شد که مرکز اطلاعات نظامی حماس و 8 پایگاه مقاومت را هدف قرار داده است. برق مناطق وسیعی ار عزه قطع شده است.
مناطق مسکونی غزه آماج حملات جنگنده‌های اسرائیلی
به گزارش ایصال نیوز، رژیم صهیونیستی در هشتمین روز از بمباران غزه، دور جدید حملات هوایی گسترده خود علیه نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در دور جدید این حملات، مرکز اطلاعات نظامی حماس در غزه را هدف قرار داده است.

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز (دوشنبه) همچنین مدعی شد که 8 پایگاه نظامی حماس را بمباران و تخریب کرده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در دور جدید حملات رژیم اشغالگر، ده‌ها حمله هوایی به غزه صورت گرفته است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که مناطق مختلف شرق، شمال و غرب شهر غزه و خان یونس به شدت بمباران شده است.

منابع خبری می‌گویند که اسرائیل در دور جدید حملاتش در عرض چند دقیقه، 60 مرتبه حمله هوایی انجام داده است. خبرنگار الجزیره اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی ظرف 10 دقیقه، بیش از 50 نقطه را در نوار غزه بمباران کرده‌اند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت که جنگنده‌های اسرائیلی یک ساختمان مسکونی 4 طبقه را در خیابان ابوحصیره در غرب غزه بمباران کرده‌اند. وی تأکید کرد که جنگنده‌های اسرائیلی بیش از 60 مرتبه ساختمان‌های دولتی و مسکونی، پایگاه‌های مقاومت و زیرساخت‌ها و خیابان‌ها را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. 

الجزیره از قطع برق مناطق وسیعی از غزه و انهدام بسیاری از مراکز اداری و خدمات عمومی در اثر بمباران وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

از سوی دیگر، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد دوشنبه، بار دیگر با اعلام موشکباران اهداف نظامی و امنیتی جدید در اراضی اشغالی، بر ادامه پاسخ موشکی مقاومت به اشغالگران صهیونیست تا قطع کامل تجاوزات آنان به مردم فلسطین تاکید کرد.

همچنین معاون رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از غزه، گفت که آمریکا مسؤول خون‌های ریخته شده فلسطینیان در غزه است.

موسی ابو مرزوق معاون رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه گفت: آمریکا مسؤول نخست خون های ریخته شده فلسطینیان در غزه پس از اسرائیل است. وی همچنین افزود: تا کنون میانجیگری ها برای آتش بس در غزه موفقیت آمیز نبوده است و حملات ادامه خواهد داشت.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

گفتنی است، براساس آخرین گزارش مقامات بیمارستانی غزه، تا بامداد دوشنبه بیش از 240 فلسطینی شهید و 5300 نفر نیز زخمی شده اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما