plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۶۳۸۰

چلسی با شکست رئال، حریف سیتی در دیدار فینال قهرمانان اروپا شد

با پیروزی 2-0 مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی، چلسی، حریف منچسترسیتی در دیدار نهایی شد.
چلسی با شکست رئال، حریف سیتی در دیدار فینال قهرمانان اروپا شد
به گزارش ایصال نیوز، شاگردان توماس توخل که در دیدار رفت مقابل رئال به تساوی 1-1 رضایت داده بودند، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های تیمو ورنر و میسون مونت به پیروزی رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. تا اینکه در دقیقه 10، تونی کروس با یک شوت محکم دروازه چلسی را تهدید کرد اما ادوارد مندی با یک واکنش به موقع، توپ را دفع کرد.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان چلسی بود که اولین خط جدی را روی دروازه رئال ایجاد کنند اما کورتوا هم با واکنش به موقع، ضربه دیدنی آنتونیو رودیگر را با مشت دور کرد.

در ادامه این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 18، روی ارسال بن چیلول از سمت چپ، این تیمو ورنر بود که دروازه رئال را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

پس از این بار دیگر بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 26، کریم بنزما می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما او که با یک چرخش دیدنی، ضربه اش را از پشت محوطه جریمه زد اما مندی با یک شیرجه سریع توپ را به کرنر فرستاد.

دو دقیقه بعد این چلسی بود که به گل رسید. این انگولو کانته بود که با یک پاس دیدنی، کای هاورتز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه فنی ستاره آلمانی به تیر دروازه برخورد کرد ولی ورنر با حضور به موقع، توپ برگشتی را به راحتی وارد دروازه کرد و چلسی را پیش انداخت.

در نیمه دوم هم بار دیگر بازیکنان چلسی بر بازی مسلط شدند و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدند، فشار این تیم افزایش پیدا می کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 85، این تیم چلسی بود که به گل دوم رسید. توپ گیری کانته در مرکز زمین و پاس او، هاورتز را درون محوطه جریمه رئال صاحب توپ کرد و پاس او به مقابل دروازه را مونت با یک ضربه محکم به طاق دروازه رئال کوبید.

در دقایق باقی مانده بازیکنان میزبان به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت بازی نتیجه 2-0 به پایان رسید تا چلسی با برتری 3-1 در مجموع دو دیدار، حریف منچسترسیتی در دیدار فینال شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما