plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۱۶۱۵۳

اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله موشکی سوریه به صحرای نقب

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه تأیید کرد که یک فروند موشک زمین به هوا از سوریه در جنوب سرزمین‌های اشغالی فرود آمده است.
اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله موشکی سوریه به صحرای نقب
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "آویخای ادرعی" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ارتش دفاعی اسرائیل شلیک موشک زمین به هوا از سوریه به سوی اسرائیل را رصد کرده‌اند که در منطقه "النقب" فرود آمده است.

وی همچنین مدعی شد: این حمله موشکی خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته و به تاسیسات اتمی دیمونا نیز اصابت نکرده و به آن نزدیک هم نشده است.

ادرعی افزود: موشک شلیک شده به سوی جنگنده اسرائیلی از نوع اس ای ۵ بوده که در منطقه "الشتات البدوی" افتاده است.

پیش از این رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که موشک سوری که به یک جنگنده اسرائیلی پرتاب شده بود در نزدیکی منطقه "دیمونا" (90 کیلومتری آن) فرود آمده است.

رسانه‌های محلی صهیونیستی گزارش دادند که در هفته گذشته این رژیم از بیم حملات سوریه و یمن، توان دفاع هوایی خود در اطراف رآکتور دیمونا و بندر "ایلات" در ساحل دریای سرخ را شدت بخشیده است.

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند آژیرهای خطر در اطراف رآکتور هسته‌ای "دیمونا" در بیابان "النقب" در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. پیش از آن نیز برخی از صدای انفجاری قوی در اطراف این رآکتور هسته‌ای خبر داده بودند.

 ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده که «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شده که در منطقه نقب سقوط کرده است. در پاسخ به آن، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه الضمیر سوریه مورد حمله قرار داد.»

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما