plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۵۸۸۵

شمار قربانیان کرونا در جهان به ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار نفر رسید

افزایش آمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از ۱۳۳ میلیون نفر
بر اساس گزارش‌ مراکز رسمی، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا بامداد چهارشنبه به ۱۳۳ میلیون و ۱۶ هزار نفر رسیده است. آمریکا رکورددار بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان است. آمار روزانه قربانیان کرونا از ۴۰۰۰ نفر فراتر رفت
شمار قربانیان کرونا در جهان به ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز، وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، اعلام کرد که شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۶۲ هزار و ۲۸۳ نفر به کووید ۱۹مبتلا شده و ۹۰۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به ۳۱ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۴۳۸ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۵۷۰ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده است.
همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در آمریکا ۲۴ میلیون و ۱۲۲ هزار نفر گزارش شده است.

بر اساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، برزیل، هند، فرانسه، روسیه و انگلیس به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

*فاجعه در برزیل؛

 از سوی دیگر و به گزارش مهر، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را در برزیل از دست دادند، رکوردی تازه برای این کشور. بیمارستان ها مملو از جمعیت است و مبتلایان در انتظار درمان در برخی از شهرها جان خود را از دست می‎دهند.

سیستم بهداشت در بسیاری از مناطق برزیل در آستانه فروپاشی است. آمار کل تلفات در این کشور اکنون به ۳۳۷ هزار نفر رسیده است. از نظر آمار مرگ و میر، حالا برزیل پس از آمریکا دومین کشور در جهان است.

هند که مدتهاست به یکی از کانون‌های اصلی کرونا در قاره آسیا تبدیل شده است هنوز وضعیت بحرانی است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما