plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۵۷۸۷

تاکید فرماندار نجف‌آباد بر لزوم برنامه ریزی سازمان ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰

با حضور فرماندار و روسای بانک ها و دوایر مالی شهرستان نجف‌آباد، جلسه هماهنگی و تشریک مساعی به منظور تحقق عملی و موثرتر شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برگزار شد.
تاکید فرماندار نجف‌آباد بر لزوم برنامه ریزی سازمان ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰
به گزارش ایصال نیوز، جلسه هماهنگی و تشریک مساعی به منظور تحقق موثرتر شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»چهارشنبه به ریاست مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، مسئولان و مدیران دوایر مالی و اعتباری و روسای بانک های عامل برگزار شد.

در این نشست، راعی، با تبریک دوازدهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران، نسبت به تبیین رویکرد داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۰ با محوریت ارائه خدمات و تسهیلات بانکی و کاستن از مقررات و ضوابط زائد جاری در امور مالی و بانکی، بالاخص برای جهادگران عرصه تولید کالا و خدمات تاکید و بر لزوم اقدام عملی برای تحقق بهتر شعار سال تصریح کرد.

فرماندار نجف آباد با اشاره به آمارهای احصاء شده روند رو به رشد تولیدات صنایع را، با توجه به ادامه جنگ اقتصادی نابرابر تحمیل شده از سوی سلطه جهانی قابل تقدیر بر شمرد و تصریح کرد: با توجه به وضعیت کشور همچون حضور نیروی کار جوان، با انگیزه، تحصیلکرده و اندیشمند جای کسب شاخص های بیشتر از گذشته بسیار درخور و مبرز است و در این عرصه بانک ها و موسسه های بانکی باید از نگاه بنگاه های تجاری دست برداشته و به یک ابزار حمایتی از مدیریت جهادی تولیدگر سوق پیدا نمایند.

وی افزود: موسسات مالی و اعتباری و بانک ها باید بر این اصل واقف شوند که حمایت از تولید تنها راهکار برون رفت فاتحانه از جنگ اقتصادی و منکوب نمودن دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و اذناب منطقه ای آنان است.

رئیس ستاد مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، در بخش دیگر از سخنانش از برخی مدیران بانک های عامل دایر در شهرستان به منظور عدم تحقق موثر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در جغرافیای شهرستان ابراز گلایه نمودند و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم، محسوس و پایدار در روند اجرای دستور العمل های ابلاغی با محوریت این موضوع شد.

در ادامه هر یک از مسئولان حاضر به بیان رویکردهای اتخاذ شده توسط مدیران ارشد سازمان های متبوع خود در راستای تحقق اهداف سازمانی و چگونگی تحقق ششعار سال پرداختند.

در پایان مقرر گردید اعضاء حاضر در جلسه نسبت به تهیه، تدوین و تحلیل جامع آمارهای مرتبط با تسهیلات اعطایی مجموعه خود در سال ۱۳۹۹ شمسی اقدام و نتیجه را به معاونت برنامه ریزی و توسعه فرماندار منعکس نمایند.

همچنین مقرر گردید کلیه مدیران بانک ها و موسسات مالی نسبت به تهیه و تنظیم یک برنامه جامع و مانع، با محوریت تحقق گسترده شعار سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در راستای مقابله با موازی کاری ها و کاهش پروسه اداری پاسخگویی به متقاضیان تسهیلات و اعتبارات در معنای عام و در زمینه گسترش پویا و پایای جبهه تولید در معنای خاص اقدام و برنامه مدون خود را به صورت مستند به معاون محترم برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان اعلام نمایند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما