plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۵۵۵۲

فرماندار نجف‌آباد آمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای این شهرستان را اعلام کرد

252 داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در 6 شهر تابعه شهرستان نجف‌آباد ثبت نام قطعی خود را انجام دادند.
فرماندار نجف‌آباد آمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای این شهرستان را اعلام کرد
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری نجف آباد، مهندس مجتبی راعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در گفت وگویی، با تبریک اعیاد شعبانیه، بالاخص سالروز ولادت حضرت اباعبدا... الحسین (ع)، حضرت قمربنی هاشم (ع) و حضرت امام سجاد (ع) از حضور ارزشمند داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان نجف آباد، دیار عالمان و ایثارگران خاکسار و محسنین و منصفین مصفا قدردانی و تشکر نمودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نجف آباد با تبیین جایگاه مبرز شهرستان در رویدادهای تاریخ ساز ملی و بین المللی، شهرستان نجف آباد را از شهرستان های پیشگام انقلاب اسلامی برشمردند و افزودند: «تا کنون آمار احصاء شده، نشان می دهد درکل 252 داوطلب در سطح شهرستان به منظور شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 6 شهر تابعه شهرستان ثبت نام قطعی خود را به فرجام رسانده اند که در این بین سهم زنان 37 نفر و مابقی داوطلبین از افراد ذکور تشکیل یافته است.

راعی افزود: از این تعداد 65 نفر از داوطلبین به صورت غیرحضوری و مابقی در ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان به صورت حضوری ثبت نام خود را طی روند ابلاغی وزارت محترم کشور نهایی ساخته اند. لذا به ترتیب در:
شهر نجف آباد 150 نفر،
 شهر گلدشت 35 نفر،
شهر علویجه 19 نفر،
شهر جوزدان 23 نفر،
شهر دهق 14 نفر

و در شهر کهریزسنگ 11 نفر داوطلب حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد سال 1400 شمسی گردیده اند.»

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همچنین در ادامه بیان داشتند البته میزان افراد داوطلب به دلیل ثبت نام های مجازی که بعضا افراد از طریق ابزار الکترونیکی برخط به اتمام رسانده و کدرهگیری دریافت کرده اند اما پرسشنامه آنلاین ایشان دارای نقایص قانونی بوده و فرایند ثبت نهایی ایشان به اتمام نرسیده است از سوی فرمانداری شهرستان در سایت وزارت کشور در حال بررسی، پیگیری و رفع اشکال می باشند.

راعی همچنین بیان داشتند به محض اتمام مراحل قانونی فرایند ثبت نهایی داوطلبین، از آن پس هیات های اجرایی تشکیل و نسبت به بررسی سوابق و مستندات افراد داوطلب به منظور معرفی نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر های موصوف اقدام می نمایند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما