plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۱۴۹۴۲

صدرنشینی پرسپولیس با برد مقتدرانه شاگردان یحیی در سیرجان

گل‌گهر 0- 5 پرسپولیس
بازی تماشایی پرسپولیس مقابل شاگردان قلعه‌نویی با پنج گل برای این تیم همراه بود. پرسپولیس با این نتیجه ۳۰ امتیازی شد و به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کرد.
صدرنشینی پرسپولیس با برد مقتدرانه شاگردان یحیی در سیرجان
به گزارش ایصال نیوز، گل‌گهر پس از شکست مقابل تراکتور، در سه دیدار اخیرش یک مساوی و دو پیروزی به دست آورد تا شرایط خود را بهتر کند، اما سیرجانی‌ها برای اینکه نیم‌فصل اول را با حضور در رده چهارم جدول به پایان برسانند و صعود دو پله‌ای داشته باشند، باید به برتری یا حتی به تساوی می رسیدند اما در آن سوی میدان شاگردان گل‌محمدی نیز نخواستند در آخرین بازی دور رفت شکست بخورند و با گرفتن سه امتیاز برابر گل‌گهر به قهرمانی نیم‌فصل رسیدند؛ هرچند مساوی هم آنها را در رده اول قرار می‌داد.

 در جریان دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری ۵ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار احمد نوراللهی در دقیقه ۳۰، امید عالیشاه در دقیقه ۶۲، مهدی شیری در دقیقه ۶۸ و احمدرضا زنده‌روح (گل به خودی) در دقیقه ۷۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر بخاطر محرومیت در کنار زمین حضور نداشت.
پرسپولیس با این نتیجه ۳۰ امتیازی شد و به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما