plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۴۸۴۰

تشییع پیکر مطهر هفت شهید گمنام در استان اصفهان

پیکر مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) در استان اصفهان تشییع شد.
تشییع پیکر مطهر هفت شهید گمنام در استان اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، پیکر مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سه شهرستان استان اصفهان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشییع و خاکسپاری شد. پیکر سه شهید در شهر اصفهان، پیکر ۲ شهید در اردستان و پیکر ۲ شهید گمنام در کاشان تشییع و تدفین شد.

پیکر شهید گمنام ۲۰ ساله که سال ۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید در مرکز بازسازی زرهی شهید زین‌الدین سپاه، پیکر شهید گمنام ۱۹ ساله که سال ۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل شد در یگان ویژه ناجا و پیکر شهید گمنام ۱۹ ساله که در حمله دشمن در جزیره مجنون در سال ۶۵ به شهادت رسید در مرکز آموزشی هوانیروز شهید وطن‌پور نزاجا اصفهان تشییع و خاکسپاری شد.

همچنین شهید گمنام ۱۷ ساله که سال ۶۲ در عملیات خیبر و شهید گمنام ۲۵ ساله که در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند در اردستان تشییع و تدفین شدند.

پیکر شهید گمنام ۱۸ ساله که سال ۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله و شهید گمنام ۲۱ ساله که در سال ۶۵ طی عملیات کربلای ۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده بودند در جوار مزار فیض کاشانی در کاشان به خاک سپرده شدند.

استان اصفهان در دوران دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقودالاثر، ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما