plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۴۷۰۳
در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارتخانه های نیرو و ورزش و جوانان

روحانی: دولت تدبیر و امید با وجود درگیر بودن با جنگ اقتصادی دشمنان، از دیگران عقب نماند

در این دولت 50 درصد به فضاهای ورزشی کشور افزوده شده است
رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای عمران و آبادانی کشور تلاش می کنند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با وجود درگیر بودن با جنگ اقتصادی دشمنان، اما به برکت لطف خداوند و همت، ایثار و فداکاری مردم از دیگران عقب نماند و همه طرحهای توسعه ای و از جمله واکسیناسیون را طبق برنامه تدوین شده، پیش برد.
روحانی: دولت تدبیر و امید با وجود درگیر بودن با جنگ اقتصادی دشمنان، از دیگران عقب نماند
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روز سه شنبه در مراسم افتتاح ۲۳۲ طرح ملی وزارتخانه های نیرو و ورزش و جوانان با تاکید براینکه این دولت به خاطر جنگ اقتصادی سه ساله همانند شناگری بود که با دست بسته در حال شنا است و در حالی که دنیا با دست باز بود، اما ما عقب نماندیم و نخواهیم ماند و امیدوارم همه کسانی که در صحنه تبلیغات فعالند، واقعیت ها و اقدامات دولت را ببینند و درست حرف بزنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه واکسیناسیون در کشور به عنوان یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم بود، به تزریق واکسن به فرزند وزیر بهداشت به عنوان اولین فرد دریافت کننده واکسن اشاره و تاکید کرد: این نشانگر آن است که اگر اقدامی در مقابله با کووید-19 انجام شد بر مبنای برنامه‌های حساب شده، تخصصی و علمی بود چرا که سلامت و جان مردم برای دولت مهم‌ترین مساله است.

دکتر روحانی تصریح کرد: همه مسوولین کشور آمادگی دارند در صورت احساس خطر پیشگام باشند تا مردم بدانند برنامه‌ای بدون حساب و مطالعه در کشور انجام نمی‌شود.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به افتتاح‌های بزرگ در بخش آب و برق و همچنین بهره برداری از 50 سد در 7 ونیم سال گذشته، گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید 57 سد به بهره‌برداری می‌رسد و شاید چنین دستاوردی در ابتدا برای مردم باورکردنی نبود.

دکتر روحانی با بیان اینکه با اعمال تحریم‌ها جلوی آب برای ملت را گرفتند، خاطرنشان کرد: تصور کنید اگر تحریم در کشور نبود می‌توانستیم تا 80 سد در کشور بسازیم و دشمنان با اعمال تحریم‌ها جلوی میلیون‌ها مترمکعب آب برای مردم ایران را گرفتند.

رئیس جمهور ادامه داد: یکی از فواید برجام باز شدن راه سرمایه‌گذاری در کشور از سال 94 و 95 و افتتاح سدهای مختلف در کشور بود.

دکتر روحانی همچنین با اشاره به اینکه اگر در زمان مقابله با بیماری و شیوع کرونا آب و برق در کشور قطع می‌شد، مدافعین سلامت و مردم با مشکلات جدی روبرو می‌شدند، گفت: بروز یک حادثه کوچک و قطعی آب و برق در چند ساعت و در یک منطقه فرصتی است که مردم لمس کنند زیربناها چه اهمیتی برای کشور دارند و گاهی خدماتی که دولت به طور مرتب و عادی در اختیار مردم قرار می‌دهد فراموش می‌شود.

رئیس جمهور افتتاح طرح‌های بزرگ آب و برق در شرایط تحریم را تحولی بزرگ برای اقتصاد کشور و زمینه ساز ایجاد زیربناها، اشتغال‌زایی، آسایش کشور و نشاط آفرینی مردم توصیف و تاکید کرد: در زمینه آب و برق کار بسیار ارزشمندی در دولت تدبیر و امید و هم‌تراز با کشورهای پیشرفته انجام شده است.

دکتر روحانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت روح و جسم مردم و غرورآفرینی ملی، خاطرنشان کرد: حضور در میدان‌های ورزشی بین‌المللی و افتخارآفرینی و دریافت مدال‌های ورزشی در دولت تدبیر و امید افزایش یافت.

رئیس جمهور به افزایش فضاهای ورزشی در کشور از 40هزار به 61هزار اشاره و تاکید کرد: این مهم تحولی بزرگ در عرصه ورزش کشور و نشانگر آن است که در این دولت 50درصد به فضاهای ورزشی کشور افزوده شده است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما