plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۴

تغییر تاریخ برگزاری کنکور سراسری و ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد.
تغییر تاریخ برگزاری کنکور سراسری و ارشد ۱۴۰۰
به گزارش ایصال نیوز، فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر تاریخ برگزاری دو کنکور سراسری و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به منظور پیش بینی‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۱۴۰۰ برای کاهش هر گونه مخاطرات تغییر کرد.

او ادامه داد: داوطلبان با توجه به تاریخ‌های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقبا برای هر آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌شود، اقدامات لازم را بعمل آورند.

*تاریخ‌های جدید برگزاری آزمون سراسری
وی درباره تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری گفت: پیش‌تر مقرر بود آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های دهم و یازدهم تیر برگزار شود که بر اساس تصمیمات جدید این آزمون طی چهار روز در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه (۹ لغایت ۱۲ تیر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

*تاریخ‌های جدید برگزاری کارشناسی ارشد
مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: همچنین مقرر بود آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار شود. بر اساس برنامه ریزی جدید این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۵ لغایت ۷ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: داوطلبان کارشناسی ارشد باید از روز دوشنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما