plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
کد مطلب : ۱۴۵۰۱
توسط فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد

برنامه های دهه فجر در شهرستان نجف‌آباد تشریح شد

برگزاری جشن روز زن و بزرگداشت مقام مادر
سرهنگ حجت الله صفرپور گفت: در دهه فجر امسال علاوه بر برنامه های ویژه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، بصیرتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، جشن روز زن و بزرگداشت مقام مادر در تاریخ ۱۴ بهمن به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.
برنامه های دهه فجر در شهرستان نجف‌آباد تشریح شد
به گزارش ایصال نیوز، فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد در تشریح ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان نجف آباد گفت: گشت رضویون که گشت امنیت محله محور است، در طول دهه فجر انجام می‌شود، کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد و خانه محروم که توسط بسیج سازندگی شهرستان بازسازی شده در شهر کهریزسنگ نجف‌آباد افتتاح خواهد شد.

سرهنگ حجت الله صفرپور درمورد اقدامات سپاه نجف آباد به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ارگان همگام با شروع دهه فجر و ۱۲ بهمن، اقداماتی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، بصیرتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی انجام می‌دهد.

وی افزود: ۱۲ بهمن ماه، همگام با آغاز چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، برگزاری همایش دوچرخه سواری را در برنامه داریم که از پارک کوهستان نجف آباد شروع شده و تا باغ ملی و پس از آن به سمت یادمان شهدای شهرستان ادامه خواهد یافت. در این روز، محفل انس با قرآن کریم را خواهیم داشت که با حضور نیروهای نظامی شهرستان در یادمان شهدای نجف آباد برگزار می‌شود. در همان روز، برنامه رژه موتوری از ساعت ۹:۳۰ صبح، همزمان با ساعت ورود حضرت امام (ره) به کشور در سال ۵۷ برگزار خواهد شد که در شهرهای گلدشت، یزدان‌شهر، امیرآباد جوزدان و منطقه مهردشت این کار اجرا می‌شود. مدرسه فجر ۱۲ بهمن نیز در حسینیه شهرک قائم افتتاح خواهد شد. همچنین افتتاح بازارچه مقاومتی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به مباحث فرهنگی و ورزشی در دهه فجر، اضافه کرد: بحثی که الان مد نظر داریم، برگزاری مسابقات والیبال بین ادارات شهرستان است. اجرای مسابقات تفنگ بادی، همایش کوهنوردی و همینطور مسابقه موشک‌های آبی و دومینو که همگی توسط شهرداری به صورت مشترک با سپاه ناحیه انجام می‌شود. در خصوص اقدامات فرهنگی سعی می‌کنیم در میدان‌های اصلی شهر، با کمک بسیج اجرای گروه سرود داشته باشیم.

ایشان ادامه داد: جشن روز زن در تاریخ ۱۴ بهمن برای نکوداشت مقام زن با توجه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و دعای ندبه که جمعه همین هفته در منطقه مهردشت برگزار خواهد شد از صدا و سیما پخش می‌شود.

صفرپور با توضیح اینکه رزمایش طرح ثامن به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت‌: یادواره شهدای انقلاب هم در شهرستان برگزار خواهد شد؛ زیرا نجف‌ آباد ۳۸ شهید انقلاب دارد که در دوران ستمشاهی شهید شده‌اند؛ همچنین در نقاط مختلف شهر نورافشانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/*
۱۲
مرجع : روابط عمومی سپاه نجف آباد - ایمنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما