plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۴۰۴۹
در مراسم اولین سالگرد شهادت سرداردل‌ها

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: نیرو‌های مسلح ایران آماده و هوشیارهستند

تحرکات آمریکا در منطقه نوعی ماجراجویی و بحران سازی است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: هشدار می‌دهم نیرو‌های مسلح ایران آماده و هوشیارهستند و تحرکات آمریکا در منطقه و کشور‌های همسایه را مدنظر دارند. تحرکات آن‌ها در منطقه هیچ توجیهی ندارد و نوعی ماجراجویی و بحران سازی است و مراقب باشند خود و طرفدارانشان را به گرفتاری نیندازند
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: نیرو‌های مسلح ایران آماده و هوشیارهستند
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اولین سالگرد شهادت سرداردل‌ها که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های سردار دلها، اینکه مورد توجه مردم بودند، محبوب دل‌ها بود. چنانچه تشییع پیکر باشکوه او تنها مراسم تشییع نبود بلکه تائید خط مقاومت بود.

وی افزود: علاقه مردم به ایشان و حضور میلیونی‌شان در تشییع پیکر او و همرزمان شهیدش، زلزله‌ای به پا کرد و از آن نتیجه می‌گیریم، مردم حقیقتا به این شهید بزرگوار علاقه داشتند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: یک سوال پیش می‌آید که دلیل این همه علاقه مردم به سرداردل‌ها چه بود؟ البته او تلاش نکرد کسی او را دوست داشته باشد بلکه مسیر، رفتار، فکر و اقدامش باعث این علاقه مردم شده بود.

سردار حجازی افزود: دشمنان تصور نمی‌کردند شهید سلیمانی اینچنین جایگاهی در دل‌های مردم کشور و ملت‌های منطقه داشته باشد.

وی افزود: در تحلیل‌های اشتباهی که به ترامپ دیوانه داده بودند، اینطور وانمود کرده بودند که شهید سلیمانی جزو کسانی است که دائم مشکل ایجاد می‌کند و هیچ عقبه‌ای در کشور ندارد، لذا آن‌ها توقع داشتند، بعد از به شهادت رساندن حاج قاسم، هیچ عکس العمل قابل توجهی را در کشور نبیند، اما با آن تشییع پیکر میلیونی مردم ایران و ملت‌های منطقه در حیرت فرو رفتند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر ترامپ می‌دانست با جنایت خود در به شهادت رساندن سرذار دل‌ها چنان سیلی‌ای از مردم ایران و منطقه می‌خورد، دست به چنین جنایتی نمی‌زد.

سردار حجازی تاکید کرد: اکنون نیز ممکن است، به اصطلاح چنین پوست خربزه‌ای زیر پای ترامپ بگذارند البته او درگیر نتایج انتخابات است و اگر هم حتی بخواهد اقدام رذیلانه‌ای کرده و در منطقه تنش افرینی کند، بعید است سیستم‌های اطلاعاتی و ارتش این کشور او را همراهی کنند.

وی بیان داشت: قطعا رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی دنبال این هستند که ترامپ را به یک ماجرای بحرانی در منطقه بکشانند، تا به زعم خودشان هم انتقامی از ایران بگیرند و هم رئیس جمهور بعدی این کشور را به سمتی بکشند که راه برگشتی نداشته باشد و دنباله‌رو سیاست‌های ترامپ شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: این تنها یک تحلیل نیست و اطلاعاتی در این باره در دست است و مطالبی است که از کانال‌های مختلف دریافت کرده‌ایم که رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی تلاش دارند در روز‌های آخر مسئولیت ترامپ، ماجراجویی و تنشی تازه در منطقه ایجاد کرده و به امیال خود برسند.

سردار حجازی گفت: آیا ندیدند در شهادت حاج قاسم چه خطایی کردند و چه کلاه بزرگی بر سر رییس جمهور آمریکا گذاشته شد و اطلاعات غلطی به او دادند؛ البته بار‌ها سر سردمداران آمریکایی کلاه رفته است و بار‌ها منافقان و وطن فروشان و مزدوران اطلاعات اشتباهی به آن‌ها داده‌اند و ما از سردمداران آمریکایی انتظار تعقل و منطق نداریم.

وی گفت: هشدار می‌دهم نیرو‌های مسلح ایران آماده و هوشیارهستند و تحرکات آمریکا در منطقه و کشور‌های همسایه را مدنظر دارند. تحرکات آن‌ها در منطقه هیچ توجیهی ندارد و نوعی ماجرا جویی و بحران سازی است و مراقب باشند خود و طرفدارانشان را به گرفتاری نیندازند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان گفت: از خداوند توفیق می‌خواهیم راه شهدا را ادامه داده و بار مسئولیتی که برعهده‌مان گذاشتند را به مقصد برسانیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما