plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۲۱۸۰۸
در آیین افتتاح فاز دوم بیمارستان سیار شهید صدوقی در سپاهان شهر

سردار پاکپور: سپاه، خدمت به مردم را بخشی از ماهیت و هویت خود می داند

اطمینان بخش امنیت مردم و نظام اسلامی در منطقه هستیم
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در کنار پیگیری های شبانه روزی برای به روزرسانی قدرت بازدارندگی دفاعی و امنیتی، مردمیاری و خدمت به آنان را بخشی از ماهیت و هویت خود می دانیم.
سردار پاکپور: سپاه، خدمت به مردم را بخشی از ماهیت و هویت خود می داند
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین افتتاح فاز دوم بیمارستان سیار تخصصی شهید آیت الله صدوقی در سپاهان شهر اصفهان گفت: افتتاح فاز دوم این مجموعه خدماتی، بهداشتی و درمانی سپاه، گام دیگری در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و مشارکت نیروهای مسلح به نظام سلامت کشور و مبتنی بر ماهیت مردم یار و ذات خدمت پیشه سپاه است.

وی افزود: در کنار انجام دقیق و پیگیرانه و شبانه روزی همه اقدامات لازم برای انجام هر چه بهتر و موثرتر ماموریت‌های ذاتی، امنیتی، دفاعی و نظامی و به‌روزرسانی قدرت بازدارندگی، مردم یاری و خدمت به آنان را بخشی از ذات و ماهیت خود می دانیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز در حوزه نظامی و دفاعی قدرت بزرگ بازدارنده و پشتوانه قدرتمند و اطمینان بخش امنیت مردم و نظام اسلامی در منطقه هستیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مانند همه ادوار انقلاب و امروز قوی تر از گذشته، در حوزه های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم حاضر است و همچنان از ظرفیت‌های خود برای انجام این رسالت بهره می‌گیرد و دوشادوش همه خادمان ملت، در میدان خدمت آماده و حاضر است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما