plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۱۳۹۰۲

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰، از تصویب کلیات این لایحه در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400مجلس در حاشیه نشست این کمیسیون با حضور در جمع خبرنگاران گفت: کلیات لایحه بودجه سال آینده با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونانش در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس درباره آن رأی گیری شد.

 وی ادامه داد: کلیات لایحه بودجه 1400 با 23 رأی موافق، 19 رأی مخالف و یک رأی ممتنع به تصویب رسید و از فردا کمیته های تخصصی این کمیسیون کار بررسی جزئیات بودجه سال آینده را آغاز خواهند کرد.

زارع تصریح کرد: 16 کمیته تخصصی این کمیسیون تا روز جمعه تمام مواردی را که می تواند به اصلاح بودجه سال 1400 کمک کند، بررسی و طی گزارشی به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 تاکید کرد: این کمیسیون از روز شنبه وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده خواهد شد و گزارش نهایی را برای بررسی به صحن علنی مجلس تقدیم خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم برخی اصلاحات در بودجه سال 1400 گفت: کمیته های تخصصی درخصوص تبصره 14 ، ارز ترجیحی، نرخ ارز، هدفمندی یارانه ها، منابع صندوق توسعه ملی و... حتما موارد اصلاحی را مدنظر قرار خواهند داد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما