plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۱۵۶۴
اینتر2 - 3 سویا

سویا برنده جام لیگ اروپا شد

سویا موفق شد 3-2 اینتر را شکست داده و قهرمان این فصل لیگ اروپا شود.
سویا برنده جام لیگ اروپا شد
به گزارش ایصال نیوز، اگرچه اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل رسید، اما در ادامه سویا بر جریان بازی مسلط شد و در نهایت با گل به خودی روملو لوکاکو توانست با نتیجه 2-3 اینتر را مغلوب کند و در نهایت مانند همیشه در فینال پیروز شده و جام قهرمانی لیگ اروپای این فصل را از آن خود کند.

*نیمه اول
بازی با برتری اینتر آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی و با خطای دیگو کارلوس روی روملو لوکاکو صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود این ستاره بلژیکی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را برای اینتر به ثمر برساند.

اما سویا در ادامه سراپا حمله شد و در دقیقه 12 به گل تساوی رسید. ارسال خسوس از سمت راست با ضربه سر دی یانگ همراه شد و تیم اسپانیایی خیلی سریع به گل تساوی دست یافت.

در دقیقه 17 و روی حرکت اشلی یانگ اینتر می توانست گل دوم را نیز وارد دروازه سویا کند، اما ضربه دی آمبریزیو راهی به دروازه حریف نیافت.

در دقیقه 22 اوکامپوس از سمت چپ حرکت کرده و فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اینتر داشت، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه هندانوویچ به بیرون رفت.

اما در دقیقه 32 سویا به گل دوم دست یافت. این تیم در سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال اور بانگا با ضربه سر دی یونگ همراه شد و این بازیکن گل دوم سویا را نیز به ثمر رساند.

اینتر خیلی زود در صدد جبران برآمد و در دقیقه 35 نیز به گل تساوی دست یافت. ارسال مارسلو بروزوویچ در دهانه دروازه به گودین رسید و او با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و گل دوم نراتزوری نیز وارد دروازه سویا شد.

در اوقات اضافی نیمه اول سویا می توانست با ارسال بانگا و ضربه سر اوکامپوس به گل سوم هم دست یابد، اما مهار هندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد و در نهایت دو تیم با تساوی 2-2 راهی رختکن شدند.

*نیمه دوم
در همان ابتدای نیمه دوم اینتر صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد، اما ضربه گالیاردینی در مقابل دروازه خالی با ایستادگی دیگو کارلوس همراه شد و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 57 رگیلون در زاویه ای بسته صاحب موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه اینتر شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و دروازه هندانوویچ بسته ماند.

در دقیقه 64 روملو لوکاکو در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل سوم اینتر پیش رفت، اما بونو با عکس العملی فوق العاده دروازه سویا را نجات داد و موفق شد ضربه مهاجم نراتزوری را مهار کند. اما در دقیقه 74 سویا به گل سوم هم دست یافت. باز هم روی ارسال بانگا، دیگو کارلوس در محوطه با ضربه ای آکروباتیک دروازه اینتر را تهدید کرد و توپ بعد از برخورد به لوکاکو و با گل به خودی این بازیکن وارد دروازه هندانوویچ شد.

در دقیقه 82 اینتر فاصله تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه الکسیس سانچس در حالتی نامتعادل در حال ورود به دروازه بود که مدافع سویا نزدیک به خط دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 88 و روی حرکت اریکسن از سمت راست اینتر می توانست به گل تساوی دست یابد، اما سانچس نتوانست از موقعیت استفاده کند و توپ به راحتی در اختیار بونو قرار گرفت.

در اوقات اضافی و با ارسال بروزوویچ اینتر تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما کاندروا در شرایطی دشوار در مقابل دروازه به توپ ضربه زد و عکس العمل بونو باعث شد توپ به کرنر برود. در ادامه موقعیت خاصی روی دروازه ها خلق نشد و در نهایت سویا با پیروزی 2-3 قهرمان لیگ اروپا شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما