plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۰۹۸۴
دکتر سیماسادات لاری خبر داد

آمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۱۵ هزار نفر عبور کرد

۲۲۱ بیمار کرونایی دیگر در کشور جان‌ باختند
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که تعداد قربانیان کرونا در کشور از مرز ۱۵ هزار نفر عبور کرد، افزود: دو هزار و چهار بیمار در شبانه روز گذشته بستری شدند.
آمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۱۵ هزار نفر عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود:  از دیروز تا امروز ۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  دو هزار و ۴ نفر از آنها بستری شدند.
 
وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید.
 
لاری در ادامه با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۳۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی با بیان این که همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما