plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۱۰۴۶۶

حمله نیروهای امنیتی عراق به مقر کتائب حزب‌الله در بغداد

برخی خبرها حاکی است که نیروهای مبارزه با تروریسم (زیر نظر آمریکا) به همراه نیروهای اطلاعات عراق بامداد جمعه به مقر کتائب حزب‌الله در منطقه الدوره بغداد حمله و ۱۳ نفر از اعضای این گروه مقاومت را بازداشت کردند.
حمله نیروهای امنیتی عراق به مقر کتائب حزب‌الله در بغداد
به گزارش ایصال نیوز، در عملیات دستگیری نیروهای کتائب که نیروهای مبارزه با تروریسم و اطلاعات عراق حضور داشتند، ۱۳ فرد بازداشت شده به ستاد مشترک ارتش عراق تحویل داده شده‌اند.

از سوی دیگر خبرگزاری ملی نینا با انتشار بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم عراق نوشت که در عملیات شبانه در جنوب بغداد ، ۱۳ عنصر مسلح از سوی نیروهای این سازمان دستگیر شدند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای این سازمان، ۱۳ عنصر مسلح را در منطقه الدوره در جنوب بغداد دستگیر کردند.

سازمان مبارزه با تروریسم یکی از یگان های مستقل در نیروهای مسلح عراق است که بعد از سقوط رژیم صدام در ۲۰۰۳ با کمک آمریکا شکل گرفت و نیروهای آن که به عنوان نیروهای زبده نظامی عراق شناخته می شوند، از حیث آموزش و تسلیحات و حتی حقوق ماهانه بیشترین دستمزدها را در بین نیروهای مسلح عراق دارند.

گفتنی است همزمان سومریه نیوز نیز به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داد عملیات بامداد امروز جمعه در منطقه الدوره بغداد به پایگاه کتائب حزب الله برای کشف کارگاه ساخت دستگاه های راکت انداز بوده که 13 نفر  نیز در این عملیات دستگیر شدند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما