plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۱۰۲۴۶
رئیس پلیس پایتخت تشریح کرد

جزئیات قتل فجیع اعضای یک خانواده در باغ فیض

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عامل قتل عام یک خانواده در محله باغ فیض در روز یکشنبه خبر داد و جزئیات قتل فجیع اعضای یک خانواده را تشریح کرد.
جزئیات قتل فجیع اعضای یک خانواده در باغ فیض
به گزارش ایصال نیوز، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: حوالی ساعت 9 صبح روز گذشته خبری در مورد قتل اعضای یک خانواده به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل کلانتری در محل حاضر شده و مشاهده کردند سه عضو خانواده شامل مرد 32 ساله زن 28 ساله و فرزند 4 ساله شان به شکل فجیعی به قتل رسیده و بدنشان قطعه قطعه شده بود.

وی با بیان این که بلافاصله تیمی ویژه در پلیس رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد، گفت: ماموران حدود 10 ساعت بعد با استفاده از عدله، شواهد و قرائن موجود موفق به شناسایی و دستگیری عامل قتل که پسر عموی مرد خانواده بود شدند و او را در عملیاتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این که این فرد تا بامداد امروز حاضر به پذیرش جرم خود و اعتراف به جنایت نمی شد، ادامه داد سرانجام در نیمه شب متهم به قتل این سه نفر اعتراف کرده و دلیل آن را حسادت و اختلافات مالی اعلام کرد.

رحیمی در مورد شیوه ارتکاب قتل نیز گفت: برابر آنچه که متهم تاکنون اقرار کرده او صبح روز گذشته وارد خانه پسر عمویش شده و در حالی که همسر و فرزندش در خواب بودند پسرعمویش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و پس از آن با توجه به این که زن جوان و فرزندش از خواب بیدار شده و متوجه جنایت شدند آنها را نیز به قتل رسانده و پس از مثله مثله کردن اجساد محل را ترک کرده است.

به گفته رحیمی، رسیدگی به جزئیات این پرونده از سوی پلیس با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما