plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۴۵۸۶

15 روز پس از طوفان الاقصی؛ 5 هزار شهید و مفقود و هشدار مقاومت درباره عملیات زمینی دشمن علیه غزه

بمباران فلسطینیان غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در پانزدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی، در حالی ادامه دارد که بامداد امروز (شنبه)‌ در تازه جنایات این رژیم براثر بمباران منزلی مسکونی در شمال غزه ۲۴ نفر شهید شدند.مقاومت فلسطین نسبت به آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه هشدار داد.
15 روز پس از طوفان الاقصی؛ 5 هزار شهید و مفقود و هشدار مقاومت درباره عملیات زمینی دشمن علیه غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در همین حال وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار شهدا بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه به 4317 نفر و شمار مجروحان به 13 هزار و 562 نفر اعلام رسیده است.

از سوی دیگر ابو جهاد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین بامداد شنبه هشدار داد که آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه به معنای شعله‌ور شدن نبرد در چند جبهه است.

به دنبال تداوم بمباران و کشتار غیرنظامیان فلسطینی، مردم مناطق مختلف جهان روز گذشته (جمعه) با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی های گسترده به اعلام همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی مبادرت کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید مشغول است.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 352 فلسطینی دیگر در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیدند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب، از شب خونین شمال غزه براثر بمباران های رژیم صهیونیستی با 39 شهید خبرداد.

رسانه فلسطینی القدس البوصله نیز گزارش داد که ده ها نفر در حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر به مناطق مختلف در سراسر غزه در شب گذشته شهید و مجروح شدند.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی خود در گلوله باران مواضع نظامیان این رژیم توسط مقاومت اسلامی لبنان اذعان کرد.

برخی خبرها حاکی است در پی آزادی دو اسیر آمریکایی(مادر و فرزندش) توسط حماس، از ساعت 10 صبح امروز شنبه گذرگاه رفح برای امدادرسانی موقتا برای ساعاتی باز خواهد شد.                                                                                                                                 
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما