plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۹۶۰۸

شمار قربانیان کرونا در جهان از ۳۱۳ هزار نفر فراتر رفت

سازمان جهانی بهداشت تایید کرد شمار تلفات انسانی کرونا در سراسر جهان از مرز۳۱۳ هزار نفر عبور کرده و تعداد مبتلایان قطعی آن نیز از چهار میلیون و ۷۲۰ هزار نفر بیشتر شده است. پس از امریکا، کشورهای اسپانیا، روسیه، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و برزیل بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان را دارند،
شمار قربانیان کرونا در جهان از ۳۱۳ هزار نفر فراتر رفت
به گزارش ایصال نیوز، سازمان جهانی بهداشت شامگاه شنبه اعلام کرد بر اساس آمارهایی که از تمامی کشورهای جهان جمع‌آور کرده، تعداد کسانی که بر اساس آزمایش‌های پی‌سی‌آر و با تایید قطعی بر اثر ابتلا به ویروس «کوید-۱۹» جان خود را از دست داده‌اند، از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده است.

سازمان بهداشت جهانی در بیانیه خود توضیح داد که طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا شاهد افزایش ۸۶ هزار نفری و تعداد قربانیان آن نیز بیش از ۵ هزار نفر بوده است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تا بامداد یکشنبه، ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۲۱۳ نفر در جهان به این بیماری مبتلا شده، ۳۱۳ هزار و ۲۹۷ نفر جان باخته و حدود ۱ میلیون و ۸۰۲ هزار بیمار بهبود یافته‌اند.

در میان کشورهای آلوده به این ویروس، ایالات متحده آمریکا با بیش از یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۷۳نفر، بیشترین شمار مبتلایان در جهان را دارد.

بر اساس آمار اعلامی، آمریکا طی بیست‌وچهار ساعت گذشته حدود ۱۵۰۰ مورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس ثبت کرد. این کشور با تعداد حدود ۹۰ هزار و ۱۱۳جان‌باخته، در رتبه نخست کشورهای دارای بیشترین موارد فوتی ویروس کرونا ایستاده است.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما