plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۹۶۰۶

وقتی نخست وزیر عراق لباس سازمانی حشد الشعبی را پوشید

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز از مقر سازمان حشد الشعبی بازدید و لباس این نیروها را بر تن کرد و گفت: حشد الشعبی در واقع حشد وطن است که فداکاری ها و شهدایش در یاد مردم عراق باقی خواهد ماند.
وقتی نخست وزیر عراق لباس سازمانی حشد الشعبی را پوشید
به گزارش ایصال نیوز، مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیرعراق امروز از مقر سازمان حشد الشعبی بازدید کرد. او در این دیدار با فالح الفیاض رئیس این سازمان دیدار کرد. در این دیدار الکاظمی درخواست کرد تا برای قدردانی از خدمات حشدالشعبی، لباس این سازمان را در اختیارش بگذارند تا آن را به تن کند.

مصطفی الکاظمی در دیدار با فرماندهان بسیج مردمی، حشد الشعبی را افتخاری برای عراق توصیف کرد. وی گفت که من مفتخرم از اینکه لباس حشدالشعبی را به تن می کنم و حمایت از این نیروها وظیفه اصلی ما خواهد بود.

نخست وزیر عراق افزود: الحشد الشعبی در پاسخ به ندای مرجعیت دینی تاسیس شد لذا بی توجهی به شهدایش از هر طرف که باشد، مردود است.

الکاظمی خاطر نشان کرد که دولت عراق از قانون "الحشد" مصوب سال 2016 دفاع خواهد کرد چرا که قدرت کشور مبتنی بر اجرای قوانین و همسویی با مردم است. وی با هشدار به اشخاصی که قصد ایجاد تفرقه میان حشد الشعبی و دولت عراق را دارند وعده داد که کار ریشه کن سازی گروه تروریستی وهابی داعش در مراحل نهایی خود قرار دارد را ادامه خواهد داد و رزمندگان حشد الشعبی نوک پیکان این روند هستند.  

 این نخستین دیدار الکاظمی با مقامات سازمان الحشد الشعبی از زمان تصدی پست نخست وزیری عراق در هفتم ماه مه( 18 اردیبهشت) است.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما