plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۹۵۲۰

سخنگوی کاخ کرملین روسیه به کرونا مبتلا شد

پسکوف سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اطلاع داد که به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است. تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در روسیه به ۲۳۲ هزار و ۲۴۳ نفر رسیده است.
سخنگوی کاخ کرملین روسیه به کرونا مبتلا شد
به گزارش ایصال نیوز، کاخ کرملین اعلام کرد، دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی پوتین رئیس جمهور روسیه، امروز تایید کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است.

دیمیتری پسکوف پنجمین مقام عالیرتبه روسیه است که به کووید 19 مبتلا می شود.

پیش از او در یک ماه اخیر  اولگا لیوبیمووا وزیر فرهنگ، میخائیل میوشوستین نخست وزیر روسیه، ولادیمیر یاکوشف وزیر کشاورزی و دیمیتری ولکوف معاون وی از جمله مقامات روسیه هستند که به کرونا مبتلا شدند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش اسپوتنیک، روسیه در تعداد مبتلایان به کرونا ویروس از اسپانیا هم پیشی گرفت و به جایگاه دوم در جهان رسید.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در روسیه بر اساس آخرین اطلاعات ستاد عملیاتی مقابله با کروناویروس طی شبانه روز گذشته ۱۰ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافته و به ۲۳۲ هزار و ۲۴۳ نفر رسیده است. در اسپانیا تعداد مبتلایان ۲۲۷ هزار و ۴۳۶ نفر است.

طی شبانه روز گذشته در روسیه ۱۰۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و تعداد فوتی ها در کل به ۲۱۱۶ نفر رسیده است. افراد بهبود یافته ۴۳هزار و ۵۱۲ نفر است.

نخستین مورد مبتلا به ویروس کرونا در روسیه در دو نفر از شهروندان چینی در 31 ژانویه در منطقه ترانس بایکال در جنوب تیومن و سیبری روسیه شناسایی شد.

بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینز تعداد آمریکا با بیش از ۱میلیون و ۳۰۰ هزار مبتلا در جایگاه اول قرار دارد. بعد از آن روسیه ، اسپانیا و بریتانیا هستند. در لیست ده کشور اول ایتالیا، فرانسه، آلمان، برزیل، ترکیه، ایران و چین هم قرار دارند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما