plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۹۳۲۶

کاهش چشمگیر شمار جان‌باختگان کرونا در ایتالیا و فرانسه

شمار جان‌باختگان کرونا در ۲ کشور ایتالیا و فرانسه در ۲۴ ساعت گذشته کاهش چشمگیری داشت و به پایین­‌ترین حد در هفته­‌های اخیر رسید. از ۳ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۹۵ نفر مبتلا در جهان، همچنان آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه به ترتیب در صدر قرار دارند.
کاهش چشمگیر شمار جان‌باختگان کرونا در ایتالیا و فرانسه
به گزارش ایصال نیوز، تعداد جان‌باختگان کرونا در فرانسه بر اساس گزارش فرانس۲۴، در شبانه‌روز گذشته ۱۳۵ نفر اعلام شد که از ۲۲ مارس (سوم فروردین) تاکنون پایین‌ترین آمار به شمار می­‌آید. تاکنون ۲۴ هزار و ۸۹۵ نفر در فرانسه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین شمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌های فرانسه در ۲۴ ساعت گذشته روند کاهشی را ادامه داد و در زمان حاضر ۲۵ هزار و ۸۱۵ نفر در بیمارستان بستری هستند.

ایتالیا نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش شمار جان­‌باختگان کرونا بود. در این کشور ۱۷۴ نفر در شبانه­ روز گذشته به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند که از ۹ مارس (۱۹ اسفند ۹۸) تاکنون پایین­‌ترین آمار جان‌باختگان در این کشور به شمار می­‌آید.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایتالیا ۲۱۰ هزار و ۷۱۷ نفر و شمار جان‌باختگان نیز ۲۸ هزار و ۸۸۴ نفر اعلام شده است.

فرانسه و ایتالیا در هفته‌های گذشته تدابیر سختگیرانه‌ای برای مقابله با کرونا اتخاذ کرده‌اند. ایتالیا در نظر دارد از دوشنبه (امروز) روند کاهش این محدودیت­‌ها را آغاز کند.

شایان ذکر است که در اروپا، انگلیس همچنان با ۱۸۶ هزار و ۵۹۹ مبتلا و تعداد ۲۸ هزار و ۴۴۶ فوتی همچنان روند افزایشی ابتلا به کرونا را با سرعت طی می کند.

گفتنی است، به گزارش اسکای نیوز و براساس جدیدترین آمار جهانی منتشر شده تا صبح امروز دوشنبه به وقت ایران، تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به ۳ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۹۵ نفر و شمار قربانیان نیز به ۲۴۸ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است. شمار بهبودی یافتگان در دنیا از مرز ۱ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر گذشت. 

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما