plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۸۴۹۱

کووید 19 همچنان در اروپا جولان می دهد

بر اساس آخرین آمار، بیش از 2 هزار نفر در شبانه‌روز گذشته در اثر شدت آلودگی به ویروس کرونا، در کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلیس و فرانسه جان باخته‌اند. مجموع مبتلایان به کرونا در جهان ۵۳۳ هزار نفر و شمار جانباختگان را ۲۴ هزار اعلام شده است. آمریکا با حدود ۸۲ هزار نفر رکورددار جهان است.
کووید 19 همچنان در اروپا جولان می دهد
به گزارش ایصال نیوز، در شبانه‌روز گذشته آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در چهار کشور ایتالیا، انگلیس، آلمان و فرانسه سیر صعودی داشته است. تعداد جانباختگان در اروپا در 24 ساعت گذشته بیش از 2 هزار تن اعلام شد.

در فرانسه، با مرگ ۳۶۵ تن دیگر، آمار کل جان‌باختگان کووید ۱۹ از آغاز شیوع این بیماری در این کشور به هزار و ۶۹۶ نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا کنون ۲۹ هزار و ۱۵۵ نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده‌اند.

در انگلیس نیز در شبانه‌روز گذشته، همچنان آمار سیر صعودی داشته و شمار جان‌باختگان کرونا در بریتانیا روز پنجشنبه از مرز ۵۰۰ نفر گذشت و به ۵۷۸ نفر رسید.

با ابتلای ۲ هزار و ۱۲۹ تن دیگر در ۲۴ گذشته شمار موارد ابتلا نیز در این کشور از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت و به ۱۱ هزار ۶۵۸ نفر رسید.

در آلمان نیز شمار مبتلایان به مرز ۴۴ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان کرونا نیز به ۲۶۵ نفر رسید.

شمار جان باختگان در اسپانیا به بیش از چهار هزار نفر رسید. مقامات اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کردند که ۴۹۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» در اسپانیا به ۴ هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

شمار مبتلایان به نوع جدید ویروس کرونا در اسپانیا نیز به ۵۶ هزار و ۱۹۷ نفر رسیده است.

در همین مدت در ایتالیا با مرگ ۶۶۲ تن دیگر از مبتلایان، شمارجان‌باختگان در این کشور به ۸ هزار و ۱۶۵ تن رسید.

گفتنی است شمار مبتلایان به کرونا در جهان، همزمان با سرعت چشمگیر شیوع آن از نیم میلیون نفر فراتر رفت.

اسکای نیوز براساس آخرین آمار در صبح امروز جمعه، مجموع مبتلایان به کرونا در جهان را ۵۳۳ هزار نفر و شمار جانباختگان را ۲۴ هزار نفر اعلام کرد. آمریکا با حدود ۸۲ هزار نفر و چین با مجموع ۸۱ هزار و ۲۹۵ نفر و ایتالیا با ۸۰ هزار و ۵۳۹ نفر بیشترین تعداد مبتلایان در جهان را دارند.این در حالی است که تعداد مبتلایان در ایران ۲۹ هزار نفر می باشد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما