plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۶
کد مطلب : ۹۱۹۵
جولان کرونا در پایتخت سرمایه داری جهان

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت

ترامپ پیش بینی کرد شمار قربانیان در آمریکا به 70 هزار نفر برسد
بر اساس آخرین آمار منتشر شده، تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا 7 رقمی شد و به حدود 1 میلیون و 5 هزار نفر رسید. شمار جانباختگان از 56 هزار تن فراتر رفت و شمار بهبودی یافتگان در آمریکا نیز به 137 هزار و 600 نفر رسید.
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت
به گزارش ایصال نیوز، براساس آمار منتشر شده توسط سایت «worldometers» تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا 7 رقمی شد و تا بامداد سه شنبه به وقت ایران، به بیش از 1 میلیون و 4 هزار و 805 نفر رسید. همچنین طبق آمار این سایت، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به بیش از 56 هزار و 437 نفر رسیده است.

«جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری گفت که آمریکا در حال حاضر به کانون همه‌گیری کرونا تبدیل شده و بیشترین آمار مبتلایان و تلفات کرونا متعلق به این کشور است.

بحران شیوع فزاینده ویروس کرونا در آمریکا سبب شده تا محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور با افت شدید مواجه شود.

نظرسنجی سرتاسری نشریه «یو‌اس‌اس تودی» و دانشگاه سوفولک نشان می‌دهد که بایدن 6 درصد از ترامپ پیش است. در این نظرسنجی بایدن با حمایت 44 درصد پرسش‌شوندگان و ترامپ با حمایت 38 درصدی مواجه بوده است.

گفتنی است، دونالد ترامپ دوشنبه شب، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جو بایدن گفته است که شما به دنبال تعویق انتخابات ریاست جمهوری هستید، گفت: من هرگز حتی فکرش را هم نکرده‌ام تا تاریخ انتخابات تغییر یابد. چرا این کار را انجام دهم؟ سوم نوامبر(13 آبان) عدد خوبی است.

وی افزود: نه، من منتظر انتخابات هستم. این تنها یک پروپاگاندا است. نه از سوی من، بلکه از سوی تعداد زیادی از کسانی که این بیانیه‌های بی ارزش را می‌نویسند. همواره می‌بینم که این بیانیه‌ها از سوی طرفداران جو بایدن، "جو خواب‌آلود" ساخته می‌شود. بگذارید بداند که من هرگز به این مساله فکر نکرده‌ام.

ترامپ درباره تعداد جان‌باختگان ناشی از کووید 19 هم گفت: ما تعداد زیادی از مردم را از دست دادیم اما اگر به پیش‌بینی نخستین نگاه کنید، رقمی معادل 2.2 میلیون نفر بود. ما شاید به رقمی بین 60 تا 70 هزار نفر برسیم. این به روشنی بسیار کمتر از رقم اولیه است.

شمار مبتلایان در سراسر جهان براساس جدیدترین آمار به 3 میلیون و 55 هزار و 500 نفر رسید و تعداد قربانیان نیز از 211 هزار نفر گذشت. شمار بهبودیافتگان در جهان نیز به 919 هزار نفر رسیده است. 

انتهای پیام/*
۳
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما