plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۸۵۱۳

ترامپ «بسته دو تریلیون دلاری» برای نجات اقتصاد آمریکا از پیامد کرونا را امضا کرد

ترامپ معتقد است آمریکا هم اکنون با یک «دشمن نامریی» می‌جنگد. این بسته مشوق اقتصادی، بزرگترین بسته حمایتی در تاریخ آمریکا است.
ترامپ «بسته دو تریلیون دلاری» برای نجات اقتصاد آمریکا از پیامد کرونا را امضا کرد
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مراسمی در کاخ سفید بسته ۲.۲ تریلیون دلاری محرک‌های اقتصادی برای مقابله با پیامدهای شیوع ویروس کرونا را امضاء کرد.

به گزارش رویترز، ترامپ پس از امضاء گفت: دولت او تلاش خواهد کرد تا مطمئن شود تمامی شهروندان از کمک‌های پزشکی و اقتصادی در جریان مقابله با این بیماری همه‌گیر جهانی برخوردار خواهند بود.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد: هم اکنون با یک «دشمن نامریی» در جنگ هستیم. دونالد ترامپ در کنفرانس خبری از امضای چند فرمان اجرایی دیگر برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که این بسته مشوق اقتصادی بزرگترین بسته حمایتی در تاریخ آمریکا است.

این بسته حمایتی روز جمعه در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد و ساعاتی پس از آن، دونالد ترامپ این مصوبه مشوق‌های مالی را امضا کرد. این بسته حمایتی روز گذشته در مجلس سنا با اتفاق آرا تصویب شده بود.

گفتنی است، پس از اعلام این کمک بورس آمریکا افزایش یافت. آمریکا با بیش از ۱۰۱ هزار و ۳۲۱ مبتلا و تعداد یک‌هزار و ۵۶۷ فوتی در صدر جدول کشورهای مبتلا به کرونا در جهان قرار دارد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما