plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۸۴۳۶

ترامپ: به هیچ‌کسی در جنگ علیه کرونا اعتماد نمی‌کنیم

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت که هرگز به هیچ کشور خارجی برای تضمین نجات ما از بحران کنونی اعتماد نخواهیم کرد. در آمریکا تا بامداد چهارشنبه، تعداد قربانیان کرونا به 703 نفر و تعداد مبتلایان به 53660 نفر افزایش یافت.
ترامپ: به هیچ‌کسی در جنگ علیه کرونا اعتماد نمی‌کنیم
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه گفت که در حال برگزاری نشست‌هایی است تا ببیند آیا امکان دارد محدودیت‌های ایجاد شده در آمریکا را تا 12 آوریل (24 فروردین) کاهش دهد یا خیر.

وی که در کنفرانس خبری روزانه خود درباره آخرین تحولات کشور درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا صحبت می‌کرد، افزود: «ویروس کرونا 170 کشور را درگیر خود کرده اما امیدهایی وجود دارد و ما می‌توانیم شاهد نوری در انتهای تونل باشیم و در حال نزدیک شدن به پایان مبارزه با دشمن نامرئی هستیم.»

ترامپ گفت: «شرایط کنونی بحران درمانی و نه بحران مالی است و بحران کنونی اهمیت مرزها را بیش از پیش نشان می‌دهد.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «قدرت اقتصادی ما برای مقابله با این ویروس مهم است و به دنبال حمایت مالی مستقیم از آمریکایی‌ها هستیم.»

گفتنی است، مرکز جمع‌آوری اطلاعات ویروس کرونا در دانشگاه هاپکینز بامداد چهارشنبه (به وقت ایران) تاکید کرد که در کمتر از 12 ساعت، 7210 نفر نیز در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

این دانشگاه آمریکایی در تازه‌ترین آمار خود مربوط به تلفات کرونا در ایالات متحده اعلام کرد که تعداد قربانیان به 703 نفر و تعداد مبتلایان به 53 هزار و 660 نفر افزایش یافت. همچنین، پنتاگون از ابتلای سه نفر از تفنگداران دریایی آمریکا به ویروس کرونا روی عرشه ناو هواپیمابر «یواس‌اس تئودور روزولت» خبر داد.  

انتهای پیام/*
۲
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما