plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۸۳۲۶

تهیه 6 دارو برای مبارزه با کووید-19 توسط دانشمندان روسی

نخست وزیر روسیه از توسعه 6 داروی ضد کرونا ویروس خبر داد و گفت که اميدوار است كه اثربخشی این داروها به زودي تأييد شوند.
تهیه 6 دارو برای مبارزه با کووید-19 توسط دانشمندان روسی
به گزارش ایصال نیوز، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه با اعلام اینکه شش واکسن ضد کرونا ویروس توسط محققان روسی تولید شده است گفت: انتظار دارد در آینده نزدیک اثربخشی داروهای روسی علیه کروناویروس تأیید شوند.

وی افزود: "در حال حاضر در روسیه آزمایشاتی بر روی شش داروی اینچنینی در حال انجام است. دانشمندان ما در مدت زمان بسیار کوتاهی آنها را ایجاد کردند، در مدت زمان دو ماه و با استفاده از فناوریهای موجود و تقریباً جدیدترین فناوریهای بیوتکنولوژی."

وی تأکید کرد که کارها بصورت شبانه روزی ادامه می یابد و گفت: "در آینده نزدیک امیدواریم که ایمنی و اثربخشی این داروها تأیید شوند و بتوان از آنها برای پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری استفاده کرد."

نخست وزیر همچنین اعلام کرد که در صورت لزوم دولت اقدامات لازم را برای حمایت از مردم و کمک های هدفمند به صنایع و شرکت هایی که در معرض خطر هستند انجام می دهد.

وی گفت: "هدف اصلی ما، همانطور که بارها گفته ایم جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس و کنترل وضعیت در حالت بدون توقف است که این اقدمات نه فقط به صورت محدودیت در پروازها و همایش ها است بلکه شامل اقدامات دیگر و همچنین ایجاد و تولید دارو و واکسن نیز می باشد."

انتهای پیام/*
۲
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما