plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۸۰۹۷

ترامپ بودجه ۸.۳ میلیارد دلاری مقابله با شیوع کرونا را امضا کرد

ترامپ از مردم آمریکا خواست آرامش خود را حفظ کنند. وی در مصاحبه با فاکس نیوز هم در باره تاثیر کرونا بر اقتصاد آمریکا گفت: «مطمئناً تاثیر منفی خواهد گذاشت. اما باید بگویم که مردم در داخل آمریکا باقی می‌مانند و پولشان را در همین کشور خرج می‌کنند. من این را دوست دارم»!
ترامپ بودجه ۸.۳ میلیارد دلاری مقابله با شیوع کرونا را امضا کرد
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بودجه ۸.۳ میلیارد دلاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، کووید ۱۹، را امضا کرد. به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ پس از امضای این بودجه گفت: «ما بسیار خوب عمل می‌کنیم. اما این یک مساله غیرقابل پیش بینی است ... معلوم نیست از کجا آمده است، اما با آن مقابله می‌کنیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین از مردم این کشور خواست آرامش خود را حفظ کنند. مواردی از ابتلا به این ویروس در ۲۲ ایالت آمریکا دیده شده است.(بیش از 150 مورد مبتلا به کرونا و 14 مورد فوتی در آمریکا ثبت شده است)

سخنگوی کاخ سفید نیز گفت رئیس‌جمهور آمریکا امروز از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها بازدید کرده است. مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه هفته گذشته طرح اضطراری مورد حمایت دو حزب جمهوریخواه و دموکرات را برای اختصاص هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری بودجه برای دولت جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تصویب کرد. سنای آمریکا نیز روز پنجشنبه طرح را تصویب کرد. بخشی از این بودجه برای توسعه توانایی به منظور گرفتن تست کرونا صرف خواهد شد.

متخصصان بهداشت می‌گویند گرفتن تست نقش مهمی در کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا ایفا می‌کند. سازمان بهداشت جهانی هم اعلام کرده است که میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در جهان برخلاف پیش بینی‌های قبلی ۳.۴ درصد است.

گفتنی است ترامپ همچنین روز جمعه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: من فکر میکنم که مردم معتقدند ما کارمان را خوب انجام دادیم، چیزی که ما باید انجام دهیم یک کار حرفه‌ای است. هیچ کس ما را به خاطر ویروس سرزنش نخواهد کرد. این ویروس از چین شروع شد.

ترامپ در زمینه بحران کرونا و تاثیرش بر اقتصاد آمریکا گفت: «مطمئنا تاثیر منفی خواهد گذاشت. اما باید بگویم که مردم در داخل آمریکا باقی می‌مانند و پولشان را در همین کشور خرج می‌کنند. من این را دوست دارم»!

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما